/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Scootershoppen svarer aldrig på mails om d~
Fra : Em See Intruder 1400


Dato : 29-11-09 13:45

Hej
Er det almindelig kutyme hos Scootershoppen.dk at de ikke svarer på
spørgsmål vedrørende deres produkter?

Jeg skulle købe noget til min søn i julegave og var i tvivl om et par ting
på et af produkterne. Jeg har skrevet til dem 4 gange og de er alle gange
blevet læst, men jeg får absolut intet svar. Efter min mening er det IKKE
acceptabelt at behandle kunder på den måde.

Har andre haft lignende oplevelser med Scootershoppen?

Er der andre og mere professionelle forretninger i DK eller udland, som man
trygt kan handle med og forvente god behandling hos?

mvh
Nick



 
 
Rexman (29-11-2009)
Kommentar
Fra : Rexman


Dato : 29-11-09 14:38

"Em See Intruder 1400" <ivhk@mail.dk> wrote in
news:4b126cdd$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hej
> Er det almindelig kutyme hos Scootershoppen.dk at de ikke svarer på
> spørgsmål vedrørende deres produkter?
>
> Jeg skulle købe noget til min søn i julegave og var i tvivl om et par
> ting på et af produkterne. Jeg har skrevet til dem 4 gange og de er
> alle gange blevet læst, men jeg får absolut intet svar. Efter min
> mening er det IKKE acceptabelt at behandle kunder på den måde.
>
> Har andre haft lignende oplevelser med Scootershoppen?
>
> Er der andre og mere professionelle forretninger i DK eller udland,
> som man trygt kan handle med og forvente god behandling hos?
>
> mvh
> Nick
>
>
>

Det lyder bekendt, godt nok et par år siden jeg forsøgte at handle der,
uden held.

Jeg har sidenhen brugt http://www.scooterland.dk, http://www.scooter-
dele.dk og http://www.kgi.dk - alle er flinke til at svare. I hvert fald
de gange jeg har forespurgt/handlet.

Især kan jeg anbefale Scooterland. Bossen hedder Michael, og han er
superflink.

/Rexman

Henning Lund (29-11-2009)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 29-11-09 19:12

Em See Intruder 1400 wrote:
> Hej
> Er det almindelig kutyme hos Scootershoppen.dk at de ikke
> svarer på spørgsmål vedrørende deres produkter?
>
> Jeg skulle købe noget til min søn i julegave og var i tvivl om
> et par ting på et af produkterne. Jeg har skrevet til dem 4
> gange og de er alle gange blevet læst, men jeg får absolut
> intet svar. Efter min mening er det IKKE acceptabelt at
> behandle kunder på den måde.
> Har andre haft lignende oplevelser med Scootershoppen?
>
> Er der andre og mere professionelle forretninger i DK eller
> udland, som man trygt kan handle med og forvente god
> behandling hos?
> mvh
> Nick

Speedline er det eneste seriøse firma jeg har handlet hos i
årevis uden nogen som helt problemer. Mailsupport er god, de
svarer hurtigt og proffessionelt, og reklamationer har jeg heller
aldrig oplevet problemer med de få gange der har været nogle.

--
mvh
Henning Lund
www.tjae.dk


Em See Intruder 1400 (29-11-2009)
Kommentar
Fra : Em See Intruder 1400


Dato : 29-11-09 20:06

Det lyder da bestemt ikke betryggende. Jeg tror jeg vil se, hvad andre har
at byde på.
Har talt med andre som har oplevet at de har fået ødelagte dele tilsendt og
én har fået tilsendt en del ting han overhovedet ikke har bestilt.

Men det kan da være interessant at få nogle flere på banen der har dårlige
oplevelser med Scootershoppen.dk

mvh


"Henning Lund" <hl@vestvejr.dk> skrev i en meddelelse
news:01572e97$0$15182$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Em See Intruder 1400 wrote:
>> Hej
>> Er det almindelig kutyme hos Scootershoppen.dk at de ikke
>> svarer på spørgsmål vedrørende deres produkter?
>>
>> Jeg skulle købe noget til min søn i julegave og var i tvivl om
>> et par ting på et af produkterne. Jeg har skrevet til dem 4
>> gange og de er alle gange blevet læst, men jeg får absolut
>> intet svar. Efter min mening er det IKKE acceptabelt at
>> behandle kunder på den måde.
>> Har andre haft lignende oplevelser med Scootershoppen?
>>
>> Er der andre og mere professionelle forretninger i DK eller
>> udland, som man trygt kan handle med og forvente god
>> behandling hos?
>> mvh
>> Nick
>
> Speedline er det eneste seriøse firma jeg har handlet hos i årevis uden
> nogen som helt problemer. Mailsupport er god, de svarer hurtigt og
> proffessionelt, og reklamationer har jeg heller aldrig oplevet problemer
> med de få gange der har været nogle.
>
> --
> mvh
> Henning Lund
> www.tjae.dk



scootergrisen (30-11-2009)
Kommentar
Fra : scootergrisen


Dato : 30-11-09 05:12

Hvis det ikke vikede at skrive til dem 3 gange hvorfor så skrive den
4.gang også ?
Du skulle da have prøvet og ringe til dem istedetfor.
Måske har de problemer med deres computer eller måske har de 1 fast
person til at svare e-mails også er den person syg.

Men anyway hvis man ikke er tilfreds så er der jo alle de andre steder
man kan holde.
Se eventuelt : http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/links.html#forhandlere_og_reservedele
Nu ved jeg ikke hvad du skulle have til hvilken scooter men http://www.sgnc..dk/
har vist nok mange dele.
Har handlet hos dem 1 gang og det gik fint nok.

Em See Intruder 1400 (01-12-2009)
Kommentar
Fra : Em See Intruder 1400


Dato : 01-12-09 09:01

Tak for henvisningen til hjemmesiden, som givet kan være en god hjælp til
personer med minimal viden om scootere. Den er hermed givet videre.

At jeg skrev til dem 4 gange, skyldes simpelthen det du egentlig selv
plæderer for, netop at give dem rigelige chancer for at eliminere fejl,
rette op på evt. medarbejdere med forkert indstilling til kundeservice m.v.
Computerfejl som du selv indikerer som en potentiel årsag, er normalt ikke
en option, hvis vi taler om etablerede seriøse firmaer, men jeg kender ikke
meget til firmaet og kan naturligvis ikke udelukke, at det kan være en lille
"baggårdsbutik". Såfremt sygdom skulle være argumentet, er det særdeles
problematisk for en virksomhed (og kunderne), hvis man kender lidt til HR og
kundeservice. I øvrigt er henvendelserne jo foretaget over en del dage, hvor
man ved "normal" sygdom burde have kunnet svare. -Til orientering kan jeg
nævne, at de stadig ikke har svaret. -Jeg føler dermed, at min
indfaldsvinkel til at virksomheden har en useriøs kundeservice har været
korrekt.

At ringe........... Har du selv prøvet det? (jeg har!!! Når der var mulighed
for det - kan dog normalt ikke lade sig gøre indenfor normal arbejdstid, da
det er fyringsgrundlag!).

Jeg har ved andres hjælp fundet en anden leverandør, som tilmed er billigere
med de dele jeg skal have købt, så det er da positivt om ikke andet.

Tilbage står derfor stadig det særdeles dårlige indtryk, som jeg
tilsyneladende ikke er ene om.

mvh


"scootergrisen" <scootergrisen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:58c7bd19-c2e4-4612-937f-91110f95498a@m38g2000yqd.googlegroups.com...
Hvis det ikke vikede at skrive til dem 3 gange hvorfor så skrive den
4.gang også ?
Du skulle da have prøvet og ringe til dem istedetfor.
Måske har de problemer med deres computer eller måske har de 1 fast
person til at svare e-mails også er den person syg.

Men anyway hvis man ikke er tilfreds så er der jo alle de andre steder
man kan holde.
Se eventuelt :
http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/links.html#forhandlere_og_reservedele
Nu ved jeg ikke hvad du skulle have til hvilken scooter men
http://www.sgnc.dk/
har vist nok mange dele.
Har handlet hos dem 1 gang og det gik fint nok.



scootergrisen (01-12-2009)
Kommentar
Fra : scootergrisen


Dato : 01-12-09 08:16

Sikke en omgang.

Husk lige på at du jo slet ikke har hørt fra dem og hvis man skal
danne sig en meningen om der hele så det jo bedst at høre fra begge
sider...
Ellers er det ligesom de der "kontakt", "rabat", "basta", "operation
x" og hvad de ellers hedder hvor de bare sviner folk til uden man får
en ordentlig snak med den anden part i sagen.

Det lyder ikke at at deres telefon tider og manglende svar er din kop
te også det jo fint at vælge et andet sted.
Men syns ikke der nogen grund til at være sur, de har jo som sådan
ikke gjort noget.
Det ikke sikkert det er så let hvis man havde sådan en butik selv.

Em See Intruder 1400 (01-12-2009)
Kommentar
Fra : Em See Intruder 1400


Dato : 01-12-09 19:14

Jeg ved nu temmelig meget ,om det "at køre en biks", da jeg gennem flere år
var selvstændig indtil jeg igen fik en godt tilbud som leder på strategisk
niveau.
Jeg kan ihvertfald sige dig, at hverken vore kunder eller jeg selv på nogen
måde ville tolerere manglende svar. Er der en medarbejder hos os, som ikke
svarer på henvendelser fra kunder, vil vedkommende i første omgang komme ind
til en lille snak. Retter det sig ikke herefter, så passer vedkommende ikke
ind hos os. Vi ville simpelthen, med god grund, miste alt for mange kunder
på så dårlig service.

At du ikke mener, man kan kritisere nogen for ikke at gøre noget, tyder
efter min mening på en forfejlet opfattelse af det at lede/være ansat i en
virksomhed eller også er du så ung at det skyldes manglende
viden/erfaring........

I øvrigt forstår jeg ikke, at du antyder, at jeg ar svinet nogen til i den
her sammenhæng. Dét er da vist en overreaktion! -Man kunne næsten tro, du
enten var ansat i firmaet eller på anden vis havde relationer hertil. Men
jeg er da særdeles utilfreds med den manglende service, hvorunder svar på
spørgsmål til deres produkter hører. Jeg mener det er en helt naturlig
reaktion, men sådan kan vi jo åbenbart være så forskellige.........


"scootergrisen" <scootergrisen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:99d1668a-f52b-4fa2-be8a-b6ddc360ce19@z41g2000yqz.googlegroups.com...
Sikke en omgang.

Husk lige på at du jo slet ikke har hørt fra dem og hvis man skal
danne sig en meningen om der hele så det jo bedst at høre fra begge
sider...
Ellers er det ligesom de der "kontakt", "rabat", "basta", "operation
x" og hvad de ellers hedder hvor de bare sviner folk til uden man får
en ordentlig snak med den anden part i sagen.

Det lyder ikke at at deres telefon tider og manglende svar er din kop
te også det jo fint at vælge et andet sted.
Men syns ikke der nogen grund til at være sur, de har jo som sådan
ikke gjort noget.
Det ikke sikkert det er så let hvis man havde sådan en butik selv.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste