M35i eller 3310
Fra : kcdc

Dato : 02-08-01 20:01

Hej alle i NG

Jeg har tænkt mig at få en ny mobiltelefon og jeg ved ikke om jeg skal vælge
en Siemens M35i eller Nokias 3310...........
Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej med et par kommentarer om begge
telefoner?

Mvh

Kim Christensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-08-01 08:59

> en Siemens M35i eller Nokias 3310...........

Jeg er med i en serviceordning hvor vi på skift slæber rundt på en m35i men
jeg har selv købt en 3330 privat. M35i er meget solid og har været tabt på
betongulv nogle gange uden at have taget skade, men jeg kan ikke lide dens
menu system. Men den har wap i modsætning til 3310 (hvis man da har noget at
bruge det til ...)

--
/\nders

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-08-01 19:35

On Fri, 3 Aug 2001 09:58:35 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with .
in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

>M35i er meget solid og har været tabt på
>betongulv nogle gange uden at have taget skade,

Nogen siger at de har haft deres igennem en vaskemaskine, og tænker så
på HVOR vandtæt er den mon?

>men jeg kan ikke lide dens
>menu system.

Når man kkommer fra en Nokia 6110 så skal man lige lede lidt efter det
man søger,,,

> Men den har wap i modsætning til 3310 (hvis man da har noget at
>bruge det til ...)

Jeg har deaktiveret det, ved at fjerne tlf.nr,,,

--
Ivar Madsen
news-12-04-01@milli.dk