Barnevogn i ny Accord sedan
Fra : Jesper

Dato : 22-11-09 11:04

Hej

Nogen der kan be-/afkræfte om der kan være en barnevogn i bagagerummet i
denne?

---
Jesper

Fra : Dak

Dato : 22-11-09 12:29

Jesper skrev:
> Hej
>
> Nogen der kan be-/afkræfte om der kan være en barnevogn i bagagerummet i
> denne?

Kommer jo meget an på barnevognen. En Seed barnevogn kan være i en Aygo
så den kan nok også være i en accord.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Jesper

Dato : 22-11-09 15:10

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kommer jo meget an på barnevognen. En Seed barnevogn kan være i en Aygo så
> den kan nok også være i en accord.

Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg mente bare en "alm." som ikke skal splittes
ad i atomer inden den kan være der....

Fra : Ken Thon

Dato : 23-11-09 17:18

Jesper skrev:
> "Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg mente bare en "alm." som ikke skal splittes
> ad i atomer inden den kan være der....

Hej

Jeg har en Accord staioncar - årgang 09. Jeg tror at bagagerummet i stc.
er mindre end i en sedan. Og jeg kan have en 8 år gammel barnevogn i
bagagerummet. Jeg deler barnevognen i 2 dele, stel og "Kasse".

/KTH

Fra : Mikael

Dato : 23-11-09 15:45

On 22 Nov., 15:09, "Jesper" <smidmigenm...@forum.dk> wrote:

> Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg mente bare en "alm." som ikke skal splittes
> ad i atomer inden den kan være der....

Deer er så igen forskellig opfattelse af hvad almindelig er. Vores kan
være i Mazdaen når den er delt i to, stel og kasse, men min kammerat
sakl afmonter hjulene også for at det kan være i hans Mondeo
stationsvogn, men hans barnevogn er også væsentlig større end vores.

Køb den bil du vil have og så find en barnevogn der passer til, det er
lagt billigere end omvendt.

Mikael

Fra : henrik vennegaard

Dato : 26-11-09 18:26

On 22 Nov., 11:04, "Jesper" <smidmigenm...@forum.dk> wrote:
> Hej
>
> Nogen der kan be-/afkræfte om der kan være en barnevogn i bagagerummet i
> denne?
>
> ---
> Jesper

Hej.

Vi har leaset en sedan, 2009. Vi har haft en gammel Simo barnevogn i
bilen. Den kan være der uden at tage hjul af. Men der er ikke plads
til meget andet. Vi har også haft en kombivogn i bilen, den kan lirkes
ind, men skal der være plads til andet skal hjulene af.

Det er en komfortabel og dog spændstig bil, med god plads i kabinen.
Men den er ikke så praktisk som den Ford Focus stationcar vi havde
før. Den var også nemmere at finde p-plads til. Så der er et par
bagdele, som man lige skal have i mente. Det er også en tung bil, så
hvis det er en benzin skal der altid geares 2-4 trin ned ved
overhalinger.

God biljagt.