Fjerne borders i frameset
Fra : Thomas Daugaard Schm~

Dato : 16-11-09 13:05

Hej Allesammen

Jeg prøver på at lave en hjemmeside med frameset, og ville rigtig
gerne have fjernet den border som ligger i mellem min menu og min
hoved side,
men syntes ikke at jeg kan få noget til at fungere, har prøvet at
skrive border ="0" det hjælper ikke noget i kan se siden her:
www.oz1tds.dk

Min kode er her:

<head>
<title>OZ1TDS' Hjemmeside</title>
</head>

<frameset cols="18%,82%">
<frame src="menu.htm" name="menu" scrolling="no" border="0">
<frame src="start.htm" name="action" border="0">
</frameset>

Håber i kan hjælpe mig på forhånd MANGE TAK

Thomas Schmidt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 16-11-09 13:27

Thomas Daugaard Schmidt skrev:

> [...]
> hoved side,

> <frame src="menu.htm" name="menu" scrolling="no" border="0">
> <frame src="start.htm" name="action" border="0">

Nu er det længe siden jeg sidst har rodet med frames, men jeg mener at
det hjalp at tilføje frameborder="0" til <frame>-taggene.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-11-09 22:15

Thomas Daugaard Schmidt skrev:

> men syntes ikke at jeg kan få noget til at
> fungere

Frames er en håbløst forældet teknologi, og
bør undgås - se også:

http://html-faq.dk/2009.asp

--
Allan Vebel