Hvad skal jeg gøre ?
Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 02-08-01 16:00

Jeg kan få tele-dk adsl (netexpress)fra 15/11-2001 .
Det vil jeg få hvis jeg IKKE har andre muligheder ,
men da jeg virkelig hader teledk's måde at gøre tingene på ,
vil jeg vælge næsten* alt andet hvis jeg kan.

Jeg kan desværre ikke få cc adsl.....damn...

Teledk har nogle latterlige upload hastigheder .
det koster 450,- at konvertere fra isdn til analog . grotesk
det koster 300,- kr. om året extra at beholde isdn ,selvom jeg ikke skal
bruge det .
det koster 649,- at få oprettet adsl. ( 1024/256) ..Jeg vil hellere ha'
512/512...
Tele-dk er i det store hele et rigtigt møg firma ,hvor jeg helst ikke vil
ligge mine penge .

Alle andre tilbud jeg har kigget på er MEGET bedre end tele-dk's ,men jeg er
i tvivl om jeg kan få andet .

Tele-dk udnytter som sædvanlig deres position til at vride hver en øre ud af
folk som ikke har andre muligheder end at benytte dem.

Lige nu har jeg isdn(minutpris) hos CC ,hvilket jer er glad for ,
men da jeg er online 8-12 timer om dagen er det en dyr fornøjelse .

Alle råd er meget velkomne ..

Mvh.
Kenneth.

TELEFON NR.
544542**

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-08-01 16:14

"Kenneth Frederiksen" <ksf@co-NOSPAM-ol.dk> wrote in message

> Jeg kan få tele-dk adsl (netexpress)fra 15/11-2001 .

Tillykke

> Det vil jeg få hvis jeg IKKE har andre muligheder ,
> men da jeg virkelig hader teledk's måde at gøre tingene på ,
> vil jeg vælge næsten* alt andet hvis jeg kan.

Det var synd

> Jeg kan desværre ikke få cc adsl.....damn...

Næ, de gider ikke levere i lavt befolkede områder. (mindre centraler)

> Teledk har nogle latterlige upload hastigheder .

Tjoe,,

> det koster 450,- at konvertere fra isdn til analog . grotesk

Hvad har det med Adsl´en at gøre..

> det koster 300,- kr. om året extra at beholde isdn ,selvom jeg ikke skal
> bruge det .

Vælg Bredbånd|adsl

Vælg Pro@ hos en underlevendør,, så for du vist en ikke lukket Router..

> Tele-dk er i det store hele et rigtigt møg firma ,hvor jeg helst ikke vil
> ligge mine penge .

Tjaa,, men de kan da levere Adsl

> Alle andre tilbud jeg har kigget på er MEGET bedre end tele-dk's ,men jeg
er
> i tvivl om jeg kan få andet .

Kan du sikkert ikke, indtil videre i dette årti

Fra : darth_vader

Dato : 04-08-01 00:28

det var dog en evnesvag besvarelse........
klip-
det koster 450,- at konvertere fra isdn til analog . grotesk

> Hvad har det med Adsl´en at gøre..
at man ikke har en dyt at bruge ISDN til hvis man har bredbånd såmænd.....
klip-
det koster 300,- kr. om året extra at beholde isdn ,selvom jeg ikke skal

> Vælg Bredbånd|adsl
det er jo det han gør - og så koster det enten 450 at pille sin ISDN ned -
ELLER 300 extra at beholde den sammen med ADSL.....
Kenneth prøv at slå op på www.sonofon.dk og se om du kan få det nye FWA -
der er godt nok en download begrænsning på (måske indtil videre?) men det er
billigere end Tele DK - jeg sidder selv i samme situation som dig og leder
desperat efter en bredbåndleverandør......
mvh
darth_vader

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-01 12:31

"darth_vader" <darth_vader@edb.dk> wrote in message

> det var dog en evnesvag besvarelse........

*PLONK*
Du har ikke forstand på hvad du selv taler om
og LÆR at besvare rigtigt, så man kan læse hvad du svarer på

> det er jo det han gør - og så koster det enten 450 at pille sin ISDN ned -
> ELLER 300 extra at beholde den sammen med ADSL.....

Nårr,, er det det,,,,, Han skrev at han ville have Netexpres,,,

Men ja, det er rigtigt at det koster 300 ekstra.. Men det er da rimelige
priser alligevel. Hvis Kenneth vil have en 512/512 må han vælge Pro@ccses.

> [...]
> billigere end Tele DK - jeg sidder selv i samme situation som dig og leder
> desperat efter en bredbåndleverandør......

Er FWA, billigere end ADSL?? Indtil videre er det ikke billigere,,,, 395
kroner om måneden for een gigabyte. Selvfølgelig kommer det an på, hvordan
man regner det ud.. Men bare man sidder og kigger på websites, et par timer
pr. dag,,, er du allerede over en giga om måneden...

Og jeg ledte også efter en bredbånds levendør, som du kalder det,, fra 2 år
siden... Og har nu en dejlig ADSL forbindelse hos TDC... TDC er nu nok ikke
den aller bedste kvalitets levendør,,, men da bedre end ingen ADSL.... Jeg
har da også måtte skifte fra Tele 2, til TDC,, ved at betale 250 kroner til
Tele 2,, og et par hundrede til TDC,,,, Så hvis man vil have adsl,,, må man
jo betale lidt af det, som det koster....

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 04-08-01 17:30

> [...]
> det er jo det han gør - og så koster det enten 450 at pille sin ISDN ned -
> ELLER 300 extra at beholde den sammen med ADSL.....

TAK , darth_vader.

Du har nøjagtig forstået hvad jeg skrev om ,og jeg synes også at Bjarke's
svar er evnesvagt og nedladende .
Jeg synes også at man ser alt for mange svar af den slags her i denne gruppe
..
Det er squ' grimt at se på .

MEN,tak for at du tog mig alvorligt ,darth .

Desværre ser det ikke ud til at jeg kan få FWA fra sonofon ..

Venligste hilsener
Kenneth .

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-01 14:07

> [...]
> .
> Det er squ' grimt at se på .
>
> MEN,tak for at du tog mig alvorligt ,darth .

Undkyld,, men hvor har jeg ikke taget dig alvordeligt,,,?? Jeg troede dette
var gruppen, til at hjælpe hinanden,, Du stiller et spørgsmål,, og så
begynder du sku at svine mig til, fordi jeg svarer dig...

Jeg gav dig flere muligheder, for hvad du kunne vælge,,, Jeg kan jo desværre
ikke gøre for at TDC tager de priser, som de nu engang gør,,, Og det skal gå
ud over mig,,, nårr`? Du ville have større Upload,,, så må du vælge
Proacsess fra www.zillion.dk

> Desværre ser det ikke ud til at jeg kan få FWA fra sonofon ..

Ok, men de siger de dækker 95 % af Danmark inden årsskiftet...

Fra : S. Andersen

Dato : 02-08-01 21:45

"Kenneth Frederiksen" <ksf@co-NOSPAM-ol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

<snip - "tuderi">

FLYT !!! eller ta hvad du kan få.

Du skal da være glad for TDC i det mindste udbyder ADSL der hvor du bor. Så
vidt jeg ved står der ENDNU ikke noget om danskernes ret til ADSL i
grundloven.

"Har man penge kan man få ................. du kender resten"

- En GLAD CC kunde !

Fra : darth_vader

Dato : 04-08-01 00:29

endnu en TÅBELIG kommentar *PLONK* lad dog være at besvare hvis du alligevel
kun er smådum
darth_vader

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-01 12:34

> endnu en TÅBELIG kommentar *PLONK* lad dog være at besvare hvis du
alligevel
> kun er smådum
> darth_vader

Tror du ikke det bare er dig der keder dig i din Ferie,, og dermed er
Smådum?? Det dummeste man kan gøre,,, er kun at være tåbelig, og kun ude på
at genere,,, netop ligesom dig,,,

Fra : darth_vader

Dato : 04-08-01 18:31

klip-
> Tror du ikke det bare er dig der keder dig i din Ferie,, og dermed er
> Smådum?? Det dummeste man kan gøre,,, er kun at være tåbelig, og kun ude

> at genere,,, netop ligesom dig,,,
-----------------------------------
helt sikkert - altså lige bortset fra at der stadig findes mennesker der af
forskellige årsager endnu ikke har holdt ferie....
OG - hvis du synes det er smart at besvare et spørgsmål med at "man bare kan
flytte - for jeg er en jublende lykkelig CC kunde" - så fortæller det mere
om dig end det gør om mig.....kenneth stillede et - for mig at se - helt
relevant spørgsmål......
jeg sidder selv i den situation at have betalt en mindre formue i sin tid
for at få ISDN - og nu skal man så betale for at få den nedlagt da linien
skal bruges til bredbånd - synes du ikke selv at det havde været
kundeservice hvis det havde været gratis at tage sin ISDN ned - MOD at man
fik indlagt bredbånd istedet?
BTW - intelligente mennesker keder sig ikke...
mvh
darth_vader

Fra : Søren Løbner

Dato : 04-08-01 21:40

Så find dog på noget andet end at brække jer ud over hinanden og jeres
indlæg i DENNE gruppe

plz. hop over i mudderkastning

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-01 14:01

> [...]
> om dig end det gør om mig.....kenneth stillede et - for mig at se - helt

Hvor har jeg sagt at han bare skulle flytte?