Opvarmning til U2 i Forum 070701?
Fra : .Kody

Dato : 02-08-01 15:31

Hejsa

Undskyld, men var det ikke JJ72 der var opvarmningsband den aften ?
Skulle det ikke have været Stereophonics?

..Kody

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-08-01 20:32

On Thu, 2 Aug 2001 16:31:15 +0200, ".Kody" <mgs72@mailme.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Undskyld, men var det ikke JJ72 der var opvarmningsband den aften ?
>Skulle det ikke have været Stereophonics?

Det var ikke JJ72 - så har de da ændret stil?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : .Kody

Dato : 02-08-01 22:34

Der er noget jeg ikke forstår:

Følgende er fra http://www.u2.com/u2.html

"Ten Things You Might Not Know About The Second Copenhagen Show
1. Edge was wearing his red No. 2 shirt.
2. The opening act was JJ72
3. Helena Christiansen was there for the second time in two nights but the
girl on the singers mind was Eve, his daughter, who is also there for her
birthday. Dad sends best wishes....."

--

Følgender er fra http://www.jj72.com/pages/news.php

"JJ72 have accepted an invitaion to support U2 at The Forum in Copenhagen on
Sat. July 6th.This is the first gig if the European leg of U2's world tour
and is a very large indoor arena and the bill consists of just the two bands
U2 and JJ72.It will be the first of three concerts that JJ72 will be playing
with U2 this summer ,the others being London and at Slane Castle in Ireland
in August."

..Kody

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 04-08-01 13:09

Jo.

Stereophonics var den første aften (06-07-01), og JJ72 var den anden aften
(07-07-01).
(Flinke fyre... snakkede med Mark (forsanger) efter koncerten)

mvh Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-08-01 16:39

On Sat, 4 Aug 2001 14:08:49 +0200, "Thomas Jørgensen"
<smashingpump@email.com> wrote:

>Jo.
>
>Stereophonics var den første aften (06-07-01), og JJ72 var den anden aften
>(07-07-01).
>(Flinke fyre... snakkede med Mark (forsanger) efter koncerten)

Ville jeg f......... godt have vidst!!!
Man lyden var iøvrigt røvdårlig - hvilket den som regel er ved
opvarmning?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 04-08-01 17:32

Jeg så det også først i det nye nummer af Gaffa nogle dage inden jeg tog
afsted.
Lyden hvor jeg stod var ret god begge dage.
d. 6 i hjertet, fed lyd både hos U2 og Stereophonics
d. 7 på balkonen længst fremme, også god lyd ved U2 og JJ72.

Nogle dejlige koncerter alt i alt....

mvh Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-08-01 19:31

On Sat, 4 Aug 2001 18:31:30 +0200, "Thomas Jørgensen"
> [...]

>d. 6 i hjertet, fed lyd både hos U2 og Stereophonics
>d. 7 på balkonen længst fremme, også god lyd ved U2 og JJ72.

Nå? Jeg synes også lyden under U2 var under middel. Trommerne glimrede
ved deres fravær og bassen cyklede rundt i lokalet. Men det er nu
ligeså meget hallens skyld som lydmanden.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 05-08-01 00:19

Det var måske ikke verdens bedste lyd, men en del bedre en Parken i 97.
I hjertet var den ret god, for det var lige under højtallerne.... På
balkonnen syntes jeg også den var ok, især JJ72 lød fedt.
Men det var måske ikke den bedste lyd over det hele, det tror jeg du kan
have ret i. Men jeg klager ikke...

mvh Thomas