Nogen der har hørt om en 8850 i guld versi~
Fra : Sune Krøll

Dato : 02-08-01 14:26

Jeg fik på forunderlig vis klikket mig ind på denne site:

www.mobilimport.dk

Men så var det jeg pludselig ikke forstod noget som helst, en "nokia 8850
gold edition" og så til en fornuftig pris, hvis man kan stole på hvad de
skriver.

Har selv en 8250, og den har de til......ja tjek selv. Mindre end jeg måtte
punge for min(uden garanti) og den købte jeg i indonesien...øv:(

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 16:07

Sune Krøll skrev:

>Men så var det jeg pludselig ikke forstod noget som helst, en "nokia 8850
>gold edition" og så til en fornuftig pris, hvis man kan stole på hvad de
>skriver.

Den er god nok, se selv siden hos Nokia:
http://www.nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/8850_gold_main

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.