Jeg har ødelagt min N6210 :-( !!!!!!!!!!!!~
Fra : Simon

Dato : 02-08-01 12:47

Eller i hvert fald glasset i coveret.... Kan man skifte cover på den model??
Er det svært??

Simon

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 12:45

Simon skrev:

>Eller i hvert fald glasset i coveret.... Kan man skifte cover på den model??

Det kan man godt, ja.

Om det er svært? Tja, det kommer jo an på hvor meget du har pillet ved
sådan noget før :)
Nogle mener det er svært at stikke søm i næsen, jeg kan sagtens -
sådan er det også her. Af udstyr kræver det en Torx T6-skruetrækker.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Simon

Dato : 02-08-01 13:03

> Det kan man godt, ja.
>
> Om det er svært? Tja, det kommer jo an på hvor meget du har pillet ved
> sådan noget før :)

Hvis man nu SLET ikke har åbnet den model før??

> Nogle mener det er svært at stikke søm i næsen, jeg kan sagtens -
> sådan er det også her. Af udstyr kræver det en Torx T6-skruetrækker.
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard
Er der ikke noget med at vibratoren sidder direkte på coveret??

Simon

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 12:58

Simon skrev:

>Hvis man nu SLET ikke har åbnet den model før??

Det havde jeg heller ikke første gang :)
Det kan være lidt svært at få coveret af, der skal vrikkes en del -
led evt. efter en side hvor du kan se hvor de små takker sidder, så du
ikke knækker dem.

>Er der ikke noget med at vibratoren sidder direkte på coveret??

Jo, det er faktisk rigtigt. Jeg ved ikke om den kan tages af uden at
ødelægge den - men man _kan_ skifte cover - måske kan man købe en ny
vibrator løst. (Det er ikke de samme som dem til Nokia 3210 man kan
købe alle vegne.)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-01 13:21

> Det kan man godt, ja.

Hvor kan man så købe orginale Nokia Covere? , jeg sys ikk rigtig jeg har
kunne finde nogen :(

/Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 13:22

Dennis Pedersen skrev:

>Hvor kan man så købe orginale Nokia Covere? , jeg sys ikk rigtig jeg har
>kunne finde nogen :(

Det ved jeg ikke. Men de må jo findes, for du kan jo betale et
værksted for at sætte et nyt på - ved bare ikke om de sådan lige er
til at få fat i herhjemme.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Thomsen

Dato : 03-08-01 13:22

Lasse Hedegaard wrote:

> Det ved jeg ikke. Men de må jo findes, for du kan jo betale et
> værksted for at sætte et nyt på - ved bare ikke om de sådan lige er
> til at få fat i herhjemme.

Så vidt jeg ved, kan du ikke købe originale covers, som man kan til 3310
og alle dem der. Men du kan bestille dem ved et værksted, hvor du kan få
dem i de 3 farver som man kan få telefonen i. Jeg ved dog ikke lige hvad
prisen er.

Mvh
Morten Thomsen

This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 04-08-01 10:02

Davs.

> [...]
> og alle dem der. Men du kan bestille dem ved et værksted, hvor du kan få
> dem i de 3 farver som man kan få telefonen i. Jeg ved dog ikke lige hvad

Jeg fik skiftet mit for en måned siden. Det kostede 500 incl udskftningen.
Der er flere og flere steder hvor de ikke sælger dem løst. Kun i forbindelse
med at de skifter det.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 05-08-01 14:22

Ring til teleservice, www.teleservice.com

Morten

Fra : Idefix mail

Dato : 07-08-01 22:42

Hvis du er i tvivl om du kan skifte det kan du starte med at kigge om du
overhovedet kan købe det kig hos Thansen
www.thansen.dk