Lexus is200
Fra : Sode

Dato : 27-10-09 19:15

Nu hvor konen ikke længere er skruk og den sidste frugtvogn sat
på genbrug, er det vist på tide at køre den gamle stationcar i havnen !
Vi har kigget div. Mercere, Bimmere (5ére) og andet Eurobil,
pludselig står der så en corolla og ser forkert ud.... nok fordi det ikke
var en corolla men en Lexus 200s, føj for en fed øse at rulle rundt i *SS*
Da undertegnede ikke aner en pløk om disse biler rundkastes så spørgsmålet
til panelet.. Hvad skal man passe på med sådden en fætter:

Lexus IS200 Sport
årg.2000
km.139.000

Hilsen/Sode

Fra : /HB

Dato : 27-10-09 12:50

On 27 Okt., 19:15, "Sode" <s...@xxxhas.dk> wrote:
> [...]
> Da undertegnede ikke aner en pløk om disse biler rundkastes så spørgsmålet
> til panelet..  Hvad skal man passe på med sådden en fætter:

Du har garanteret ret i at den er fed at køre i...
Men! Du har garanteret også ret i at den ligner en Corolla der ser
forkert ud.

Det er en bil der ikke er solgt så mange af og måske er svær at komme
af med her i DK. Så hav det med i tankerne når du engang selv vil
sælge igen.
På den anden side kan du måske gøre en god handel i disse tider - Men
det kan man vel med de fleste brugte mærker lige nu.

Lexux har et godt ry hvad angår komfort og har få fejl som Toyota -
Men jeg ville vælge noget BMW eller Audi i den prisklasse og årgang.

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-09 20:04

>Hvad skal man passe på med sådden en fætter:
>
> Lexus IS200 Sport
> årg.2000
> km.139.000

Tror det største problem med den bil er at det er stærkt vanedannende ;) (
og så koster den ikke helt gratis i benz)
Har selv en fra 99 med 237000km på tæleren, uden at det kan mærkes eller
ses.
Jeg har selv haft langt dyrer og nyrer biler, men ingen der har tiltalt min
indre drengerøv så meget som denne.
Så syntes jeg egentlig også den er vildt flot set forfra.

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4546 (20091027) __________

http://www.eset.com

Fra : Brian

Dato : 27-10-09 20:29

"Sode" <sode@xxxhas.dk> skrev i meddelelsen

> Da undertegnede ikke aner en pløk om disse biler rundkastes så spørgsmålet
> til panelet.. Hvad skal man passe på med sådden en fætter:

Jég ville droppe den danske bil du har kig på, og hente i Tyskland istedet.
Udvalget er mange gange større end herhjemme, og du kan finde en med hele
udstyrspakken. Du kan finde et par artikler om bilen på Bilbasen og hos FDM.

Personligt synes jeg det er en fin bil - men motoren er simpelthen for slap.
155Hk og 195Nm er IMO for lidt til en bil af den type.

/Brian

Fra : Peter C:

Dato : 28-10-09 15:13

> [...]
> Da undertegnede ikke aner en pløk om disse biler rundkastes så spørgsmålet
> til panelet.. Hvad skal man passe på med sådden en fætter:

Hvis du finder indlægget "Hvor er de lovpriste tyskere" fra d. 27.10.09 og
ser hvor i statistikken Lexus IS ligger, er der meget der tyder på at det
man skal passe mest på med, er at man glemmer hvor værkstedet ligger

MVH Peter C: