So ein ding
Fra : Steen

Dato : 27-10-09 21:41

Da WD TV blev testet i So Ein Ding i aften, kom Nikolaj Sonne hurtigt
forbi en russisk hjemmeside, hvor man kunne købe film "meget billigt".
Nogen der ved hvilken side det drejede sig om?
--
Steen

Digital, det' lissom bib-bip spil

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 27-10-09 21:51

Steen wrote:
> Da WD TV blev testet i So Ein Ding i aften, kom Nikolaj Sonne hurtigt
> forbi en russisk hjemmeside, hvor man kunne købe film "meget billigt".
> Nogen der ved hvilken side det drejede sig om?

Glem det - i realiteten er det og betale for piratkopier og de findes
gratis andre steder.

Mvh
Bruno

Fra : Steen

Dato : 28-10-09 08:12

On 2009-10-27 21:50:59 +0100, "Bruno, Copenhagen - Denmark"
<dont_use_this@adress_ever.invalid> said:

> Glem det - i realiteten er det og betale for piratkopier og de findes
> gratis andre steder.
>
> Mvh
> Bruno

Lidt som allofmp3, for nogle år tilbage?

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 28-10-09 20:04

Steen wrote:

> Lidt som allofmp3, for nogle år tilbage?

Ja - jeg kan ikke hvordan det ellers kan være muligt.

Så altså - hvis man ikke vil benytte officielle downloads er spørgsmålet
nok om man vil støtte russisk mafia, eller blot hjælpe andre med og
downloade.

Mvh
Bruno