Søges: fede HTML koder
Fra : Andreas Wagner Tholl

Dato : 01-08-01 21:31

Hej allesammen!
Jeg er en dreng på 14 år som lige har fået en Outlook Express mail adresse,
så jeg vil lige prøve at se hvad det her nyhedsnoget er...
Jeg kan godt lide at lave på min hjemmeside www.geemble.subnet.dk men jeg er
løbet tør for fede HTML koder.
Hvis der er nogen af jer der sidder med en blæret HTML kode (gerne
JavaScript) som I tror jeg vil synes om, så send den venligst til mig
Andreas.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-08-01 16:28

Hej Andreas

Bare for lige at få det helt på det rene, så har javascripts og HTML sådan
set ikke noget med hinanden at gøre... Men jeg kan da give dig et par tips
til nogle hjemmesider, hvor du kan finde stort set hvad som helst i java
mv...
www.html.dk
www.script.dk
www.builder.dk
www.javascript.com
www.jsworld.com

Og der findes tusindvis flere - prøv fx at søge på www.google.com - eller
bare på jubii.dk - efter javascript. Knock yourself out!

Mvh. Camilla

Fra : Mette

Dato : 04-08-01 15:53

Hej Andreas

Pil fluks det rædsesfulde musik af din hjemmeside for det er bestemt IKKE
blæret.

Mette

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : SVEN LARSEN

Dato : 18-08-01 02:36

"Mette" skrev i en meddelelse

> Pil fluks det rædsesfulde musik af din hjemmeside for det er bestemt IKKE
> blæret.
>
> Mette

Hov, hov! Det er hans hjemmeside. IKKE din!