Ny Kia Cadenza...
Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-09 20:17

Så er Kia klar med en bil i den store klasse (MB E-klasse, Audi A6, BMW 5).
Den skal hedde Cadenza og bliver lige knap 5 meter lang. Egentlig en meget
pæn bil. Koreanerne er på vej, designmæssigt, mod de Europæiske
bilproducenter.

Dog er der vist ingen tvivl om, at deres designer tidligere arbejdede for
Audi og VW:

http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Kia_Cadenza_01.jpg
http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Kia_Cadenza_02.jpg
http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Kia_Cadenza_03.jpg

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 20-10-09 20:31

> Så er Kia klar med en bil i den store klasse (MB E-klasse, Audi A6, BMW
> 5). Den skal hedde Cadenza og bliver lige knap 5 meter lang.

Små 5 meter - skulle det ikke være en stor bil ?

Hvornår kommer den som stationcar ?

--
anders dot majland at jyde dot dk
2009 Smart ForTwo 0,8 CDI Pure Komfort < små 3 meter dvs 269cm

Fra : Lars Hansen

Dato : 22-10-09 19:30

> [...]
> bilproducenter.
>
> Dog er der vist ingen tvivl om, at deres designer tidligere arbejdede for

Må have, må have!!!!!

Mvh
Lars Hansen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 22-10-09 22:47

On Tue, 20 Oct 2009 21:17:07 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Den skal hedde Cadenza og bliver lige knap 5 meter lang. Egentlig en meget

Det er da en underdrivelse. Den er s'gu da decideret flot.

>--

> Koreanerne er på vej, designmæssigt, mod de Europæiske
>bilproducenter.

>--

Det har du været længe om at få øje på.

>--

>Dog er der vist ingen tvivl om, at deres designer tidligere arbejdede for
>Audi og VW:

>--

Hvis du ser en Sonata på 50 meters afstand bagfra, så ligner den s'gu
også en A6.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-09 00:13

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du ser en Sonata på 50 meters afstand bagfra, så ligner den s'gu
> også en A6.

Beklager, men det kan jeg ikke se - eller rettere, jeg ser tydelig forskel i
Audi'ens favør. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian

Dato : 23-10-09 11:20

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du ser en Sonata på 50 meters afstand bagfra, så ligner den s'gu
> også en A6.

Absolut - men jeg er heller ikke for god til at se langt, så det samme ville
gøre sig gældende med en Fiat 500

/Brian

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-10-09 11:57

On Fri, 23 Oct 2009 12:19:55 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Absolut - men jeg er heller ikke for god til at se langt, så det samme ville
>gøre sig gældende med en Fiat 500

>--

Det var da godt at nogen kunne fatte budskabet.

Hvis man læner hovedet tilstrækkeligt bagover, vil de bifokale briller
få hvad som helst til at ligne en million på 50 meters afstand.

Men flot er den, sådan en Sonata.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-10-09 00:44

Den Fri, 23 Oct 2009 01:12:31 +0200 skrev Henrik B.:

> <folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Beklager, men det kan jeg ikke se - eller rettere, jeg ser tydelig
> forskel i Audi'ens favør. )

Ja det vil jeg nu også sige.. der er intet A6 over en Sonata bagfra.

--
Martin

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 01:02

Henrik B. sendte dette med sin computer:

Lækker garage!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 25-10-09 04:04

On 20 Okt., 20:30, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Små 5 meter - skulle det ikke være en stor bil ?

Man kan da sagtens lave en rimeligt stor bil på små 5 meter, bare man
ikke bruger for meget af længden på motorrum og bagagerum som i min
Jaguar. Længden af taget er en god målestok...

> [...]
> 2009 Smart ForTwo 0,8 CDI Pure Komfort < små 3 meter dvs 269cm
> 2007 Citroen C5 Weekend 1.6 HDi Elegance < små 5 meter dvs 484cm

MVH Leo
1992 Jaguar XJ6 3.2 - 498.9 cm = Ægte små 5 meter
1975 Citroën 2CV6 - 383 cm = Er den lille bil virkelig så lang... ?