Leder (igen) efter gammelt skrammel :-)
Fra : Kim2000

Dato : 17-10-09 12:28

Noget af det gamle skrammel har været en succes at finde.

Star Crash fra 1979 kostede godt nok en mindre formue, men en interessant
film er det da. Hvis bare Lucas havde haft halvt så mange ideer da han
lavede de nye star wars film, for hold da op der er mange ting der bliver
nået i den film, inden der er gået 30 minutter har de været på rumjagt, i
straffekoloni og flygtet fra denne og jagtet af amazoner - "look theres
amazones with horses". Og så var der Buck Rogers, fin serie, The Car var
også udmærket. Og så var der Not Of the Earth med Traci Lords (hendes første
nonpornofilm), utroligt hvor sexede de bliver når de ikke viser det hele

Nå men:

Killing at Outpost Zeta leder jeg stadig efter, det er den med stenene der
æder folk.

Nu er jeg kommet til at tænke på en film hvor en morder ringer til folk, når
de tager røret spiller han en lyd dum dum dum dum og det får folk til ar dø
på den grusommeste måde med blod ud af hele kraniet. Jeg vil tro jeg har set
den i tv og det har været i firserne. Jeg husker den som farvefilm.

mvh
Kim

Fra : *Sune*

Dato : 17-10-09 12:48

On Sat, 17 Oct 2009 13:28:13 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

> [...]
>på den grusommeste måde med blod ud af hele kraniet. Jeg vil tro jeg har set
>den i tv og det har været i firserne. Jeg husker den som farvefilm.

En søgning på Google gav - Murder by Phone (1982)
http://www.imdb.com/title/tt0081203

Men så nemt er det vel ikke?

Mvh
Sune

Fra : Kim2000

Dato : 18-10-09 15:06

"*Sune*" <2009jan@*tdc*adsl*dk*> skrev i meddelelsen

> En søgning på Google gav - Murder by Phone (1982)
> http://www.imdb.com/title/tt0081203
>
> Men så nemt er det vel ikke?

Jo, så sidder man og føler sig lidt dum

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 19-10-09 18:52

Kim2000 skrev:

> "*Sune*" <2009jan@*tdc*adsl*dk*> skrev i meddelelsen

> Jo, så sidder man og føler sig lidt dum

Jeg kommer til at tænke på Kate Bush' "Experiment IV":
http://www.youtube.com/watch?v=a6hvNe11r9U

Mikkel

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-10-09 21:58

> Jo, så sidder man og føler sig lidt dum

Ja, man fristes til at sige:

http://tinyurl.com/ygk6aob

Nogen gange har man brug for at andre gør opmærksom på det helt oplagte.

Med venlig hilsen

Mark