Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
RS232 kabel
Fra : Craig David

Dato : 02-08-01 09:43

Hvor køber jeg et kabel af typen RS232 med serielstik. Nogle tips til
onlineforhandlere eller alm. fotoforretninger?

Tak
CD

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 03-08-01 18:26

> Hvor køber jeg et kabel af typen RS232 med serielstik. Nogle tips til
> onlineforhandlere eller alm. fotoforretninger?

Ikke for at håne dig, men din beskrivelse af det ønskede kabel giver ikke
tilstrækkelig information til at finde sådan ét til dig. Måske du skulle
gennemtænke dit spørgsmål lidt bedre en anden gang (det gælder vist også
mange andre).

Nuvel...
RS232 er en seriel kommunikationsstandard, så selvfølgelig hører der et
givent sæt stik til.

Koncentrer dig i stedet om hvad kablet skal bruges til.
Skal det forbinde dit kamera med en serielport på din computer?

Hvis ovenstående gæt er overensstemmende med det du søger og dit kamera er
af en gængs type, så vil en velassorteret fotohandler sansynligvis have det
liggende.

Det er dog ikke umuligt at du kan spare lidt ved at købe det via nettet.

Claus