Kabel imellem PC og mobiltelefon
Fra : Craig David

Dato : 02-08-01 09:24

Hejsa, jeg kunne tænke mig at købe et kabel til brug imellem computer og min
R320s. I Telebutikken kan jeg købe dette til 299,-, men kan det ikke købes
billigere andetsteds?
Det er et kabel af typen RS232 med serielstik.

Tak for tip
CD

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-08-01 09:32

Craig David skrev:

> Hejsa, jeg kunne tænke mig at købe et kabel til brug imellem computer
> og min R320s. I Telebutikken kan jeg købe dette til 299,-, men kan det
> ikke købes billigere andetsteds?

Hvad skal du bruge kabelt til? Ud over at sætte imellem den telefon og
computer? Her tænlker jeg på hvilke programmer...?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Craig David

Dato : 02-08-01 09:47

sync med MS outlook2000

Fra : Henrik Lund

Dato : 05-08-01 06:51

du kan købe et kabel her:
http://www.cellsavers.co.uk/
firmaet ligger i england så et visa card eller lign. er en god ide. Kablet
koster lige omkring 8 pund det er lidt under 100 kr og der er 1.90 pund i
forsendelse så du skal give 100 kr for et kabel derovre.
Jeg købte et batteri og et datakabel pris incl. fragt 200 kr. og det kom 3
dage efter jeg havde bestilt det.

mvh
Henrik