iPhone batteritid - igen, igen...
Fra : Morten Lind

Dato : 29-09-09 11:52

Fuldt opladet med et minimalt forbrug, holder iPhone 3G næsten fem døgn.

Fuldt opladet kl.: 04:30 - dag 1.

I det røde felt kl.: 13:30 - dag 5.

Forbrug undervejs:

- 3 minutters telefonsamtale(opkald) fra Schweiz til Danmark.
- 5 minutters internetforbrug fra Swisscom.
- 2 minutters samtale(modtaget) i Schweiz fra Danmark.

Sammenlagt slukket under flyveturene: 3 timer, 45 minutter.

Totalt ubrugelige oplysninger, men statistisk er det vel et OK batteri.
Det er 14 måneder gammelt.

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Martin

Dato : 29-09-09 14:21

Morten Lind wrote:
> [...]
>
> Sammenlagt slukket under flyveturene: 3 timer, 45 minutter.
>
> Totalt ubrugelige oplysninger, men statistisk er det vel et OK batteri.

3G[S]

99% opladet igår kl ca. 19:00.
2x2 min. samtale (indgående)
2x40 min. musik afspilning
5-7 sms'er
Nu her kl 15:18 69% tilbage på batteriet.

(OS 3.0.1 - Jailbreaket)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-09 15:03

Martin <maaNO@SPAMscandesigns.dk> wrote:

> 3G[S]
>
> 99% opladet igår kl ca. 19:00.
> 2x2 min. samtale (indgående)
> 2x40 min. musik afspilning
> 5-7 sms'er
> Nu her kl 15:18 69% tilbage på batteriet.
>
> (OS 3.0.1 - Jailbreaket)

du glemmer at skrive om du har hhv. 3G og WiFi slået til ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 29-09-09 15:54

> du glemmer at skrive om du har hhv. 3G og WiFi slået til ...

> /thomas

I mit tilfælde var begge dele slået til.

Roaming var dog slået fra, indtil jeg skulle bruge internettet og slog
det til. Jeg slog det fra efter brug.

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Martin

Dato : 30-09-09 09:52

Thomas von Hassel wrote:

> du glemmer at skrive om du har hhv. 3G og WiFi slået til ...

Åh ja, det gjorde jeg da...

WiFi slået til, dog kun connectet i 6 timer (men altid slået til)

3G altid slået til, og altid connectet (ved dog ikke om den selv slår
det fra når den er på wifi)

Bluetooth, slået fra altid

SSH altid slået fra

Location altid slået til (ihvertfald grøn i sbsettings - men ingen
programmer kørende der suger gps signal)

Kan også lige sige nu efter 40min. mere musik og 2 opkald og en 3-4
sms'er så er batteriet på 49%