Lidl's oplader i morgen
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-10-09 18:39

Hej gruppe,

Lidl har i morgen en oplader som minder mistænkeligt meget om en Ctek 3600 -
når man googler på den (mærke Tronic), så finder man et hav af hits fra
begejstrede brugere.
Lidl har haft den på programmet et par gange de sidste par år - er der nogen
her som har købt den, og kan komme med erfaringer ?
Det er jo en billig sag - den koster 150 kr...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 14-10-09 19:12

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> nogen her som har købt den, og kan komme med erfaringer ?
> Det er jo en billig sag - den koster 150 kr...

Laderen sælges under mange navne og funker ganske udemærket...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-10-09 14:39

> Laderen sælges under mange navne og funker ganske udemærket...

Fint - der var endda en på hylden i den lokale.
Nu har jeg haft bil i 30 år uden nogensinde at have haft brug for en lader -
så nu syntes jeg det var på tide at investere i en..

Jeg har de sidste par vintre observeret at bilen kan blive lidt
sværtstartet - nok fordi mit brugsmønster er ændret således at bilen godt
kan stå i garage en uges tid uden at blive brugt - og desuden køres der så
en del småture på 5-10 km med fuldt blus på blæs, varmerude og sædevarme..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 15-10-09 22:33

> [...]
> en del småture på 5-10 km med fuldt blus på blæs, varmerude og sædevarme..

Jep - og ødelæggende for batteriet. Derfor anvender vi
vedligeholdelsesladere til de biler, vi ik' lige kører i hver dag

Fra : Marianne

Dato : 16-10-09 11:41

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Laderen sælges under mange navne og funker ganske udemærket...

Jeg kunne også godt bruge laderen Ved i om man kan bruge den på en Golf
V 2,0 TDI uden at tage polsko af batteriet under opladning ???
eller vil det ødelægge elektronik
Mvh. KimH

Fra : Mogens

Dato : 16-10-09 14:47

"Marianne" <mho@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kunne også godt bruge laderen Ved i om man kan bruge den på en
> Golf V 2,0 TDI uden at tage polsko af batteriet under opladning ???
> eller vil det ødelægge elektronik

Klarer den nemt - no problem

Fra : Martin [6000]

Dato : 20-10-09 10:49

Den Wed, 14 Oct 2009 18:11:51 +0000 skrev Mogens:

> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Laderen sælges under mange navne og funker ganske udemærket...

Men er det samme lader? 100% magen til? Eller har de lige tilføjet lidt
discount?

--
Martin