Så pyt da. Stik mig bare en 2CV.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-09-09 20:27

Hvis det skal være på den måde, så tror jeg godt jeg vil have en 2CV.:

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1230489.ece

Er vi enige?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : JeGy

Dato : 30-09-09 21:06

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det skal være på den måde, så tror jeg godt jeg vil have en 2CV.:

> [...]

Nåe, det er da ikke noget nyt, var det ikke sådan en
at "Slå først Frede" kørte i ?
,-)

--
Venlig hilsen
Jens

There are 10 kind of people in this world, those who understand the binary
number system,
and those who do not.....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-09-09 21:18

folmer@rasmussen.dk wrote in

> Hvis det skal være på den måde, så tror jeg godt jeg vil have en
> 2CV.: Er vi enige?

Flot og gennemført arbejde, men den her er mere min stil... og lur mig
om ikke osse den passer dig bedre

http://www.youtube.com/watch?v=kVi0OeBKNGo&feature=

Det eneste der optisk adskiller den fra en standard 2CV er at føreren
sidder en halv meter længere tilbage i kabinen for at få plads til
Chevy V8'eren ude foran...

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : .J.S...

Dato : 30-09-09 21:29

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message
> Hvis det skal være på den måde, så tror jeg godt jeg vil have en 2CV.:
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1230489.ece
>
> Er vi enige?

Den er jo perfekt til et pizza bud

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 30-09-09 23:45

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det skal være på den måde, så tror jeg godt jeg vil have en 2CV.:
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1230489.ece
>
> Er vi enige?

Nu vi snakker om hurtige 2CV'er så prøv lige at kigge den her video igennem.
Gu ve, hvad der ligger i den potte og hvilken undervogn.

http://www.youtube.com/watch?v=phPmWK8Jo9Y&NR=1
Se lige turen på de snoede veje og hør maskinen

Jeg kommer til at tænke på en special 2CV, der i tidernes morgen skulle være
fabrikeret
En 2CV vildand, der efter sigende havde en Renault Alpine V6 liggende bag
førerstolen.
Jeg har ikke kunnet finde noget som helst om den længe, nogen, der har hørt
noget?

På den anden side blegner den jo lidt, når man ser de her andre
specialtbyggede 2CV'er

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger