Løn som forskyldt
Fra : JBH

Dato : 26-09-09 10:14

Men synd for de efterladte og hunden. RIP.

http://ekstrabladet.dk/112/article1229114.ece

En mand er blevet dræbt, efter at en personbil i aften klokken 22.10
torpederede et hus på Kostervej i Stege, oplyser Sydsjællands og
Lolland-Falsters Politi til ekstrabladet.dk.

Føreren af en sølvfarvet Hyundai mistede af ukendte årsager herredømmet over
bilen, hvorved den med stor kraft ramte huset og smadrede et stort stykke af
husmuren.

Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har borgere i Stege og omegn flere gange i
løbet af aftenen alarmeret politiet om den sølvfarvede Hyundai, fordi den
kørte alt for stærkt.

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-09-09 21:12

JBH wrote:
> [...]
> gange i løbet af aftenen alarmeret politiet om den sølvfarvede
> Hyundai, fordi den kørte alt for stærkt.

Jeg vil huske at minde dig om noget tilsvarende hvis en af dine nærmeste dør
under lignende omstændiger.

Du er jo fuldstændigt blottet for empati -

Dybeste disrespekt herfra.

--
/Frank

Fra : JBH

Dato : 26-09-09 21:46

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil huske at minde dig om noget tilsvarende hvis en af dine nærmeste
> dør under lignende omstændiger.

Ja, gør du bare det.

> Du er jo fuldstændigt blottet for empati -

Overfor de snothoveder som kører ræs og/eller påvirket og derved udsætter
sagesløse mennesker for livsfare, har jeg absolut INGEN empati. Gad vide
hvor megen empati du f.eks ville have overfor en snothvalp som i en brandert
eller som fart-tosse kørte en af dine kære i smadder.
Jeg har empati for de efterladte og jeg syntes det er sørgeligt at mennesker
(især unge) spilder deres liv på den måde, men empati..Nej.

> Dybeste disrespekt herfra.

Lige over.

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-09-09 21:55

JBH wrote:
> [...]
> sørgeligt at
> mennesker (især unge) spilder deres liv på den måde, men empati..Nej.

Uanset hvad, fryder man sig ikke over at ungt menneske er død.

Gør man det - er man IMHO et slet menneske.

Længere er den ikke.

--
/Frank

Fra : JBH

Dato : 26-09-09 22:07

> Uanset hvad, fryder man sig ikke over at ungt menneske er død.
>
> Gør man det - er man IMHO et slet menneske.
>
> Længere er den ikke.

At mene at det var godt han kunne nøjes med at køre sig selv ihjel og ikke
andre sagesløse, er ikke det samme som at fryde sig over hans død.

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-09-09 22:26

JBH wrote:
> [...]
>>

> At mene at det var godt han kunne nøjes med at køre sig selv ihjel og
> ikke andre sagesløse, er ikke det samme som at fryde sig over hans

Så emnelinjen har en anden skrevet?

--
/Frank

Fra : JBH

Dato : 26-09-09 22:56

> Så emnelinjen har en anden skrevet?

Han havde ikke fået løn som forskyldt hvis han havde kørt andre i smadder og
selv overlevet, som det desvære ofte ses ved fart og/eller sprit/narko
tosser.

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-09-09 23:18

JBH wrote:
> [...]
>>

> Han havde ikke fået løn som forskyldt hvis han havde kørt andre i
> smadder og selv overlevet, som det desvære ofte ses ved fart og/eller

Det eneste du retfærdiggør din fryd over bilistens død, var at han vistnok
var anmeldt for at køre stærkt.

Synes du din søn skal dømmes til døden for at køre for stærkt?

--
/Frank

Fra : JBH

Dato : 27-09-09 01:54

> Det eneste du retfærdiggør din fryd over bilistens død, var at han vistnok
> var anmeldt for at køre stærkt.
>
> Synes du din søn skal dømmes til døden for at køre for stærkt?

Suk...

Syntes du andre skal dø fordi din søn leger vanvidsbilist. ?

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-09 15:31

JBH wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Suk...
>
> Syntes du andre skal dø fordi din søn leger vanvidsbilist. ?

Bestemt nej. Det mener jeg så heller aldrig jeg har givet udtryk for.

--
/Frank

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-09-09 07:25

Frank Leegaard skrev:

snip en masse der er klippet væk

Øhe, *host* :

Jeg læser gerne dine indlæg; men kan du ikke klippe det overflødige væk så
man (jeg bruger OE) ikke skal scrolle helt ned i bunden af indlægget for at
læse dine visdomsord!?

På forhånd tak!

> Synes du din søn skal dømmes til døden for at køre for stærkt?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-09 15:30

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
>
> Jeg læser gerne dine indlæg; men kan du ikke klippe det overflødige
> væk så man (jeg bruger OE) ikke skal scrolle helt ned i bunden af

Af princip for x-no-archive skvattene beholder jeg gerne det jeg svarer på.

--
/Frank

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-09-09 16:08

Frank Leegaard skrev:

> Af princip for x-no-archive skvattene
> beholder jeg gerne det jeg
> svarer på.

Osse fint nok; men derfra og til at medtage osse alt dette her:

"> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

>"

er der vel ingen grund til?

Anyway; det var bare en venlig opfordring!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-09 18:30

Hans Paulin (6310) wrote:

> Osse fint nok; men derfra og til at medtage osse alt dette her:

> er der vel ingen grund til?
>
> Anyway; det var bare en venlig opfordring!

Jow jow .. Jeg tager det skam heller ikke for andet ...

--
/Frank

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 12:25

On Sun, 27 Sep 2009 00:17:32 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Det eneste du retfærdiggør din fryd over bilistens død, var at han vistnok
>var anmeldt for at køre stærkt.
>
>Synes du din søn skal dømmes til døden for at køre for stærkt?

Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du "læste forkert", istedet for at
klamre dig til nogle tåbelige "snakken udenom"?

Volger

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-09-09 19:09

Volger Garfield skrev:

> Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du "læste forkert", istedet for at
> klamre dig til nogle tåbelige "snakken udenom"?

Måske fordi han har ret?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 21:56

On Sun, 27 Sep 2009 20:09:05 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Måske fordi han har ret?

Hvor ser DU fryd?

Volger

Fra : JBH

Dato : 27-09-09 13:38

> [...]
> var anmeldt for at køre stærkt.
>
> Synes du din søn skal dømmes til døden for at køre for stærkt?

Køb dagens Ekstrablad (Søndag) i "papirudgave. Der er en glimrende artikel
om "sønner" som kører andre i smadder

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-09 15:34

JBH wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Køb dagens Ekstrablad (Søndag) i "papirudgave. Der er en glimrende
> artikel om "sønner" som kører andre i smadder

Det er jo sådan set ikke det der er emnet. Emnet er om det er okay at fryde
sig, når een af disse sønner omkommer i deres vilde kørsel.

Det mener du sådan set bare er: Løn som forskyldt.

Jeg mener det er sørgeligt og skammeligt at det sker.

Jeg kunne sagtens fryde mig over at de brækkede en arm eller et ben. Men jeg
kunne aldrig fryde mig over at de døde.

--
/Frank

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 18:46

On Sun, 27 Sep 2009 16:33:41 +0200, "Frank Leegaard"
> [...]

>sig, når een af disse sønner omkommer i deres vilde kørsel.
>
>Det mener du sådan set bare er: Løn som forskyldt.

Ved du i det hele taget hvad udtrykket betyder?

>Jeg mener det er sørgeligt og skammeligt at det sker.

Ja - Men det bliver det ikke mmindre "Løn som forskyldt" af.

>Jeg kunne sagtens fryde mig over at de brækkede en arm eller et ben. Men jeg
>kunne aldrig fryde mig over at de døde.

Forstå nu, at "løn som forskyldt" IKKE dækker over nogen fryd.. Det er
en tør konstatering af fakta, og ikke andet.

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 12:25

On Sat, 26 Sep 2009 23:26:18 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Så emnelinjen har en anden skrevet?

Ved du heller ikke hvad det udtryk betyder?

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 12:25

On Sat, 26 Sep 2009 22:54:53 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Uanset hvad, fryder man sig ikke over at ungt menneske er død.

Hvor ser du at han gør det?

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-09-09 12:25

On Sat, 26 Sep 2009 22:11:40 +0200, "Frank Leegaard"
> [...]

>under lignende omstændiger.
>
>Du er jo fuldstændigt blottet for empati -

Du kan da bare læse hvad han skriver - tumpe!

Volger