Helgarage i stof?
Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 10:17

Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men hvem
sælger dem i stofudgaven?
Det er til BMW'en...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-09-09 10:22

Mogens wrote:
> Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
> T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men
> hvem sælger dem i stofudgaven?
> Det er til BMW'en...

Synes bare man skal være bandsat sikker på der ligger støv for man iklæder
den "svøbet"

--
/Frank

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 11:07

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Synes bare man skal være bandsat sikker på der ligger støv for man iklæder
> den "svøbet"

Jow jow - rolig nu :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-09 12:49

Mogens skrev:

> Det er til BMW'en...

Sønnens?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 14:05

Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Sønnens?

Jep - den italienske E30 M3 står hér nu.
Juniors II's tyske M3 E30 er solgt sidste week-end

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-09 14:50

Mogens skrev:

> Jep - den italienske E30 M3 står hér nu.
> Juniors II's tyske M3 E30 er solgt sidste week-end

Ok
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-09-09 15:02

Mogens wrote:
> Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Jep - den italienske E30 M3 står hér nu.
> Juniors II's tyske M3 E30 er solgt sidste week-end

Var det ikke mere et svømmebassin med dinitrol den skulle fouragere i?

--
/Frank

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 17:54

> Var det ikke mere et svømmebassin med dinitrol den skulle fouragere i?

Den står her, fordi garagen ikke bliver under 15 grader varm. BMW'en kører
ikke om vinteren og den har rullet 83.000 km siden den blev produceret. Der
er naturligvis dokumentation for alle km, service og ejerkreds, hvor
oplysningerne ér verificerede inden købet.

Bilen står ganske som en ny bil og ubeskrivelig flot - også under bunden,
hvor den er helt straight. Visse undervognskomponenterne har stadig den
originale gyldne farve, som naturligvis ikke er fremkommet vha. maling...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-09-09 21:12

Mogens wrote:
> [...]
> bunden, hvor den er helt straight. Visse undervognskomponenterne har
> stadig den originale gyldne farve, som naturligvis ikke er fremkommet

Hvis det forholder sig sådan er muligvis unødvendigt.

--
/Frank

Fra : Sode

Dato : 20-09-09 15:18

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
> T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men hvem
> sælger dem i stofudgaven?
> Det er til BMW'en...

Kvalitets covers....
Men du skal være forberedt på at blive lettet for et par af de store

VH/Sode

www.castrolshop.dk

http://www.carcovers.eu/

Fra : René

Dato : 20-09-09 15:20

Hej Mogens

Jeg har lige købt et
her,http://www.coveritecarcovers.com/SOFTBOND-Car-Cover.html til min Buick
Electra, det er utroligt blødt og samtidig med at bilen kan ånde, er det
også vandtæt.

Mvh René

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 18:17

"René" <rene@fjerndette3390.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Mogens

Hejsa !

> [...]
> Electra, det er utroligt blødt og samtidig med at bilen kan ånde, er det

Perfekt - vil jeg se nærmere på. En sadelmager i DK til 800 kr er også en
mulighed.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-09-09 21:13

Mogens wrote:
> "René" <rene@fjerndette3390.dk> skrev i meddelelsen

> Hejsa !

> Perfekt - vil jeg se nærmere på. En sadelmager i DK til 800 kr er
> også en mulighed.

Hvad med bare at købe et lagen til en dobbeltseng og så sy nogle magneter
ind?

--
/Frank

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 21:35

> Hvad med bare at købe et lagen til en dobbeltseng og så sy nogle magneter
> ind?

Jeg læste noget tilsvarende i en campinggruppe, hvor een havde købt noget
lærredsstof hos Jysk og så selv syet et cover. Der er ingen, der kan sy hér
i huset, og jeg er heller ikke til den slags discountløsninger :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-09-09 21:47

Mogens skriver:

> Jeg læste noget tilsvarende i en campinggruppe, hvor een havde købt noget
> lærredsstof hos Jysk og så selv syet et cover. Der er ingen, der kan sy hér
> i huset, og jeg er heller ikke til den slags discountløsninger :)

Det hedder stræklagen til en kingsize seng. Så er der blød stof og
elastikkant.

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 21:49

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Det hedder stræklagen til en kingsize seng. Så er der blød stof og
> elastikkant.

He he - det er ik engang løwn

Fra : thl

Dato : 20-09-09 22:13

> [...]
> lærredsstof hos Jysk og så selv syet et cover. Der er ingen, der kan sy
> hér i huset, og jeg er heller ikke til den slags discountløsninger :)

Det er lidt synd, der er så mange muligheder, her er et fra Egypten, hvor
de
er meget brugt, da der er sand overalt.
De ses også mindre iøjnefaldende :)
-men der er gjort plads til spejlene.
http://i.pbase.com/o4/46/38946/1/53616821.IMG_4471.JPG

mvh
Thorbjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-09 21:55

> [...]
> Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
> T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men hvem

Te'løk'.

Hva' med sådan en:
http://www.carcoon.co.uk/carcoon.htm#outdoorcarcoon

Fåes til både indendørs og udendørs brug...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 20-09-09 22:06

> Te'løk'.

:)

> Hva' med sådan en:
> http://www.carcoon.co.uk/carcoon.htm#outdoorcarcoon
> Fåes til både indendørs og udendørs brug...

For meget at gøre ud af det, idet garagens konditioner er med luftskifte og
hele Mollevitten i forvejen...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-09-09 22:20

On Sun, 20 Sep 2009 23:13:00 +0200, thl wrote:

> [...]
> er meget brugt, da der er sand overalt. De ses også mindre iøjnefaldende
> :) -men der er gjort plads til spejlene.

Hvem sagde burkaforbud?

Fra : thl

Dato : 20-09-09 23:51

> [...]
> Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
> T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men hvem
http://www.coveryourcar.co.uk/store/home.php?cat=249

mvh
Thorbjørn

Fra : Jensen

Dato : 21-09-09 10:43

On Sun, 20 Sep 2009 09:16:53 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>Nogen der ved, hvor man køber en helgarage i stof.
>T Hansen, Harald, Biltema what ever har dem alle i nylon/plast, men hvem
>sælger dem i stofudgaven?
>Det er til BMW'en...

Kan du ikke spørge et af disse hersens "fotonegativ af et spøgelse", hvor de
får deres burkaer fra?
De skal sikkert ikke engang syes om...

--
Thomas