Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE8 automatisk åbne i ny tab?
Fra : KentBM

Dato : 05-10-09 22:33

Er der en Add-on til IE8, som kan få et link til at åbne i en ny tab
uden jeg behøver at trykke både ctrl og skift ned?

Som det er nu åbner IE i et nyt vindue når der trykkes på et link. Det
er mig en gåde, hvorfor Microsoft indførte Tabbed-browsing, når det er
så kluntet udført.
--

Kent

Fra : Lars E. P.

Dato : 06-10-09 04:01

Mon, 05 Oct 2009 23:33:16 +0200, skrev KentBM
<kentF_JERNmagnussen@aim.com> :

>Som det er nu åbner IE i et nyt vindue når der trykkes på et link. Det
>er mig en gåde, hvorfor Microsoft indførte Tabbed-browsing, når det er
>så kluntet udført.

Internetindstillinger > Fanen Generelt > Afsnit Faner > knap
Indstillinger

Hilsen Lars

Fra : KentBM

Dato : 06-10-09 12:14

Lars E. P. skrev:
> Internetindstillinger > Fanen Generelt > Afsnit Faner > knap
> Indstillinger
Tak for hjælpen. Jeg har åbenbart ikke set ordentlig efter. Men det
virker nu.

--

Kent

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 08-10-09 19:35

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som det er nu åbner IE i et nyt vindue når der trykkes på et link. Det er
> mig en gåde, hvorfor Microsoft indførte Tabbed-browsing, når det er så

Jeg har lidt samme problem. Nyindkøbt PC med Vista og IE8, hvor links f.eks.
fra Google åbnes i et nyt vindue, når jeg klikker på dem. Jeg har forsøgt
ovenstående og vælge "Genbrug vinduer til start af genveje....." under
Avanceret, men lige lidt hjælper det.

Der er et eller andet helve..... lort præinstalleret fra AOL/myAOL, som jeg
har mistænkt - jeg kan se dette logo oppe i venstre hjørne, når jeg går ind
på Google. Lige meget hvor jeg leder, så kan jeg ikke finde et sted at slå
dette fra. Jeg vil gerne selv bestemme, om links åbnes i et nyt vindue!

Søren