Turn On, Tune In, Drop Out (1967)
Fra : Optimus Prime

Dato : 24-09-09 11:00

http://www.imdb.com/title/tt0249208/

Nogen ide til hvor man støver den op henne?

Kan den evt. tænkes at være public domain, så jeg ikke behøver have
dårlig samvittighed over at hente den på nettet (har dog ikke kunnne
finde den)?

Fra : Jesper

Dato : 25-09-09 16:46

Optimus Prime <optimus@prime.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan den evt. tænkes at være public domain, så jeg ikke behøver have
> dårlig samvittighed over at hente den på nettet (har dog ikke kunnne

<http://static.btmon.com/Other/Unsorted/Turn_on_Tune_in_Drop_out_DVD_PAL
..torrent>

Kræver et torrentprogram som f.eks. µTorrent
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-09-09 09:27

Jesper skrev:
> <http://static.btmon.com/Other/Unsorted/Turn_on_Tune_in_Drop_out_DVD_PAL
> .torrent>

Super, jeg prøver at hente den der... tak for hjælpen

Fra : Optimus Prime

Dato : 26-10-09 13:43

Optimus Prime skrev:
> [...]

Jeg har netop set ovenstående torrent og det viste sig ikke at være
filmen jeg søgte; men et TV-program med 5 psykadeliske kortfilm, som man
havde givet denne titel...

Tekstfilen fra denne torrent er endda lagt ind på IMDB som synopsis:
http://www.imdb.com/title/tt0249208/synopsis men det er altså forkert og
jeg er tilbage hvor jeg startede i min søgning