Operatør logo fjernes??
Fra : Osaurus

Dato : 01-08-01 21:34

Hejsa.

Jeg har et spørgsmål om hvordan jeg fjerner operatørloge'et som jeg har
indsat på min nokia (via 20666666) da den eksisterede. Jeg ved man kunne
fjerne den ved at sende et "CLEAR" til nummeret, men eksisterer tjenesten
ikke mere.

Kan det ikke klares uden et datakabel og logomanager?

Telefonen er med sonofonabonnement.

mvh Per Sørensen

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 02-08-01 00:39

Sol har en eller anden service til at slette logoer, om den virker ved jeg
ikk.

Mail dit nummer til mig, og jeg skal gerne prøve det for dig.

Hygsom
Leo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-08-01 17:28

Den virker.. Jeg har brugt den flere gange..

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-08-01 00:42

"Osaurus" <per@ss-syd.dk> skrev
> Jeg har et spørgsmål om hvordan jeg fjerner operatørloge'et
> som jeg har indsat på min nokia

Prøv med http://sms.sol.dk/icons/?ac=remove

Vh Mark

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-08-01 23:54

gå ind på http://sms.sol.dk/icons og opret dig det.. Der er en mulighed for
at slette operatør-logo..

I virkeligheden skal der blot sendes et tomt logo.. *S*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 16:57

*DrømmeFyren* skrev:

>I virkeligheden skal der blot sendes et tomt logo.. *S*

Nej.

Hvis man sender et tomt logo, så er displayet tomt, og det er jo ikke
det samme som at der står operatørens navn.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-08-01 17:27

> Nej.
>
> Hvis man sender et tomt logo, så er displayet tomt, og det er jo ikke
> det samme som at der står operatørens navn.

Når man fra SOL modtager en sletning af logo er det et tomt logo der bliver
sendt...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 17:37

*DrømmeFyren* skrev:

>Når man fra SOL modtager en sletning af logo er det et tomt logo der bliver
>sendt...

Er overbevist om det ikke er rigtigt. Hvordan ved du at det er et tomt
logo, og ikke en kommando der fjerner logoet?

Jeg kender en kammerat der har sendt et tomt logo til en anden,
hvorefter han ikke kunne forstå hvorfor der intet signal var (Det var
der, men displayet var tomt.)

venligst,
Lasse Hedegaard