de vilde gæs
Fra : Torben Ruby

Dato : 01-08-01 21:29

jeg skal på vegne af min svoger, finde ud af om man kan få fat i krigsfilmen
"de vilde gæs" - vi har søgt overalt - men er der nogen der ved om man kan
få den ? og om den har et andet navn ? på DR1 blev den kaldt "de vilde gæs"
men nu har vi jo set andre film få andre navne !

hilsen Torben Ruby
gerne svar på rubyto@image.dk

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 01-08-01 21:33

"Torben Ruby" <pbk3111@bergsoe.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gæs"
> men nu har vi jo set andre film få andre navne !

Du tænker nok på denne:
http://us.imdb.com/Title?0078492

Hvis du kan undvære danske tekster kan den fås her:
http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000014285

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-08-01 22:18

> [...]
gæs"
> men nu har vi jo set andre film få andre navne !

Det hedder den faktisk. Ret fed film og du kan jo håbe på at den kommer
fra tv2Zulu. Det ser ud til at de er ret glade for krigsfilms i øjeblikket.

Mark