Nogle folk er sgu blæst oven i bøtten !
Fra : Mogens

Dato : 04-09-09 17:35

Ræser rundt på ringvejen i Paris for fulde gardiner uden hensyntagen til
noget som helst. Jeg er normalt ikke sart, men prøv at hør' og se engang,
hvor høj hastigheden er - blandt alle bilerne (man kan ikke hele tiden se
farten angivet) :
www.youtube.com/watch?v=vCwCUbtxJxI - part I
www.youtube.com/watch?v=K90wswrPFdM&feature=related - part II

Fra : oz3bto

Dato : 04-09-09 18:39

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor høj hastigheden er - blandt alle bilerne (man kan ikke hele tiden se

Ork det er jo et gammelt klip .. Tror det er 7-8 år siden at jeg så det
første gang
Han har iøvrigt vistnok kørt sig selv ihjel i forsøget på at slå de 11 min

Fra : Mogens

Dato : 04-09-09 18:41

> oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Ork det er jo et gammelt klip ..

Ok - er dét et kriterium herinde?

> Tror det er 7-8 år siden at jeg så det første gang

Sikkert...

> Han har iøvrigt vistnok kørt sig selv ihjel i forsøget på at slå de 11 min

Ja, det sku' ikke undre - "flot" kørsel...

Fra : ShutEye

Dato : 05-09-09 08:56

> Ok - er dét et kriterium herinde?

Nøh. Det er vist et slags bare standardsvar ... "jeg så det før dig"?
Irriterer mig altid :) JEG havde ikke set klippet før så for mig var det
helt nyt.

Fra : Ivar

Dato : 04-09-09 18:57

oz3bto skrev:

> Han har iøvrigt vistnok kørt sig selv ihjel i forsøget på at slå de 11 min

Du kan læse lidt om det her

http://thevelvetrocket.com/2008/02/20/le-prince-noir-the-black-prince/

Ivar Magnusson

Fra : Ralph Køster

Dato : 04-09-09 22:31

Uanset hvor uansvarligt og dumt det er, så må man da indrømme an han og
Ghostrider er eminente til at køre MC.

Ralph.

Fra : oz3bto

Dato : 05-09-09 05:45

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> Uanset hvor uansvarligt og dumt det er, så må man da indrømme an han og
> Ghostrider er eminente til at køre MC.
>
> Ralph.

Og begge har samme mening ..

Hvis ellers de andre billister husker at give tegn ved vognbaneskift så er
det ikke så farligt enda

Nu har jeg af og til kørt ret sjovt på MC og må give dem ret .. Det
farligste er de billister der ikke giver tegn

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-09-09 05:54

On Sat, 5 Sep 2009 06:44:42 +0200, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse

>Og begge har samme mening ..
>
>Hvis ellers de andre billister husker at give tegn ved vognbaneskift så er
>det ikke så farligt enda
Ja så.... de ønsker at de andre trafikanter skal overholde
færdselsloven ?
Interesant, det ønske er muligvis gensidigt.

/Hans

Fra : ShutEye

Dato : 05-09-09 08:57

> Ja så.... de ønsker at de andre trafikanter skal overholde
> færdselsloven ?
> Interesant, det ønske er muligvis gensidigt.

LOL :)

Fra : Klaus G.

Dato : 05-09-09 09:57

> Nu har jeg af og til kørt ret sjovt på MC og må give dem ret .. Det
> farligste er de billister der ikke giver tegn
Om man giver tegn eller ej. Kommer der en MC blæsende med 280kmt og man
giver tegn og trækker ud. Så skal han godt nok være langt væk for at nå
udenom, eller nå at få hold på maskinen :)

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : jens

Dato : 07-09-09 07:11

> [...]
> giver tegn og trækker ud. Så skal han godt nok være langt væk for at nå
> udenom, eller nå at få hold på maskinen :)

Og det samme gælde rnår en Porche kommer med 280 i timen.

Kan vi ikke stoppe den mc/bil kamp ?

En idiot er en idiot uanset om han/hun kører bil, mc , knallert eller cykel.

Fra : P

Dato : 05-09-09 13:40

> [...]

>Nu har jeg af og til kørt ret sjovt på MC og må give dem ret .. Det
>farligste er de billister der ikke giver tegn

En ting er ikke at give tegn, men ingen regner vel med at der kommer
en selvmordsaspirant med den fart imellem de biler der er der i
forvejen.
Har selv haft den tvivlsomme fornøjelse i Tyskland, hvor jeg med godt
200 på speedometeret blev forsøgt overhalet først venstre om (i
overhalingsbanen mellem min venstre side og græsrabatten) og da der så
alligevel ikke var plads, så mellem min bil og den i inderbanen.
Spændende.

Per O.

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 05-09-09 20:53

> [...]
> overhalingsbanen mellem min venstre side og græsrabatten) og da der så
> alligevel ikke var plads, så mellem min bil og den i inderbanen.

Det er også pisseirriterende når folk ikke gider flytte sig fordi de
selv mener at de kører rigeligt hurtigt..

Thore

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-09-09 21:46

Thore Jensen Bergenstoff wrote:

> Det er også pisseirriterende når folk ikke gider flytte sig fordi de
> selv mener at de kører rigeligt hurtigt..

Et eller andet sted finder jeg det ok at man ikke uden videre flytter sig
for en der møwer sig frem. Er man dog forest i "køen" er det bare med at
komme ind til venstre.

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-09-09 21:58

Frank Leegaard wrote:

> Et eller andet sted finder jeg det ok at man ikke uden videre flytter
> sig for en der møwer sig frem. Er man dog forest i "køen" er det bare
> med at komme ind til venstre.

Øhhh ... Højre .. ..

--
/Frank

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 05-09-09 22:49

Frank Leegaard skrev:
> Er man dog forest i "køen" er det bare med at
> komme ind til venstre.

Præcis...

Thore

Fra : Jensen

Dato : 05-09-09 10:10

On Fri, 04 Sep 2009 16:34:51 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

> [...]
>hvor høj hastigheden er - blandt alle bilerne (man kan ikke hele tiden se

Ghost Rider er hurtigere:
http://www.youtube.com/watch?v=cH1-tieh9rA

Og han er også god på alle fire:
http://www.youtube.com/watch?v=MAKeJKxECI8

--
Thomas

Fra : Allan F

Dato : 05-09-09 14:43

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ghost Rider er hurtigere:
> [...]

Hvad kører han på - er den en Hayabusa Turbo?

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 05-09-09 20:58

Jensen skrev:

> Ghost Rider er hurtigere:
> http://www.youtube.com/watch?v=cH1-tieh9rA

Det vides ikke, man kan overhovedet ikke sammenligne de 2..
Den ene kørte om dagen (meget trafik) på en ZXR 750 (122 og 200 kg tørvægt).
Den anden kørte om natten på GSXR1000 (170 HK og 166 kg).

Yderligere er der heller ikke tale om at forsøg på slå den gamle rekord,
men en hyldest til Le Prince Noir

Thore