Ja ja, det var ikke meget der skulle til a~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-09-09 20:46

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9867.html

Fisichella kører resten af sæsoen for Ferrari, som stand-in for den skadede
Massa.
Man må da håbe han gør det bedre end Badoer, som endeligt fik sin chance og
så faldt helt igennem

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 04-09-09 06:30

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9867.html
> Fisichella kører resten af sæsoen for Ferrari

Ja, vi talte lidt om det igår - min broder og jeg. Umiddelbart forstår vi
ikke, at det kan lade sig gøre, idet en racerkørers skifte fra et team til
et andet normalt kræver "hvid keddeldragt" i overgangsfasen. Måske
Fisichella ingen private sponsorer havde?

Jeg læste på nettet, at teamejeren for India havde givet Fisichella fri,
fordi det er enhver italiensk kørers drøm at komme til at køre for Ferrari -
og den drøm skal ingen teamejer stoppe :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-09-09 08:19

Mogens wrote:
> Jeg læste på nettet, at teamejeren for India havde givet Fisichella fri,
> fordi det er enhver italiensk kørers drøm at komme til at køre for
> Ferrari - og den drøm skal ingen teamejer stoppe :)

Han er sgu' et mandfolk hvis det er sandt. Meen mon ikke der også er en
overvejelse om de ubetalte motorer fra sidste sæson inde i
beslutningsprocessen?

--
vh
Torben

Fra : Mogens

Dato : 04-09-09 15:38

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Han er sgu' et mandfolk hvis det er sandt.

Står her (og på mange andre sites):
http://news.giancarlofisichella.com/story.asp?ArticleID=405

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-09-09 09:19

Mogens wrote:

> Står her (og på mange andre sites):
> http://news.giancarlofisichella.com/story.asp?ArticleID=405

OK - men mon ikke Team India håber på good faith den anden vej anyway

--
vh
Torben

Fra : Peter C

Dato : 04-09-09 11:41

> Man må da håbe han gør det bedre end Badoer, som endeligt fik sin chance
> og
> så faldt helt igennem

Jeg mener Luca Badoer har haft chancen hos Ferrari tidligere. Det er ikke
første gang han er blevet opgraderet fra testkører til stand-in for en
skadet kører. Mener dog heller ikke han gjorde det store væsen af sig sidste
gang.

MVH Peter C:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-09 12:34

"Peter C" <pede_71@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> første gang han er blevet opgraderet fra testkører til stand-in for en
> skadet kører. Mener dog heller ikke han gjorde det store væsen af sig

Han var på tale som stand-in, dengang Michael Schumacher brækkede benet på
Silverstone (1999), men Ferrari valgte istedet Mika Salo.
Men ellers har Badoer da en lille smule løbs erfaring med Ferrari (dog kun
motoren), da han i 1993 kørte for Scuderia Italia (sammen med Michele
Alboreto) og de kørte jo i Lola-Ferrari.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter_C

Dato : 05-09-09 15:59

> [...]
> motoren), da han i 1993 kørte for Scuderia Italia (sammen med Michele
> Alboreto) og de kørte jo i Lola-Ferrari.

Ok .. min hukommelse var vist ikke hvad jeg troede den var, på det punkt
Mente bestemt han havde kørt løb for Ferrari før.

MVH Peter C: