peugeot speedometer
Fra : Dorte

Dato : 03-09-09 05:10

Hej

Mit speedometer har en periodisk fejl. (Peugeot 806 fra 1999)
Ind i mellem bliver nålen stående på nul.
Jeg tror det er selve speedometeret der har en fejl, da fartpiloten virker
ok.
Håber der er nogen der har en god ide.

--
Hilsen
Bent

Fra : alexbo

Dato : 03-09-09 07:58

"Dorte" skrev

> Jeg tror det er selve speedometeret der har en fejl, da fartpiloten virker
> ok.
> Håber der er nogen der har en god ide.

Din fartpilot kan godt være styret af en anden føler, men virker
km.tælleren?

mvh
Alex Christensen

Fra : Dorte

Dato : 03-09-09 15:11

> "Dorte" skrev

> Din fartpilot kan godt være styret af en anden føler, men virker
> km.tælleren?
>
> mvh
> Alex Christensen
Hej
Ja km. tælleren virker
Mvh
Bent

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 03-09-09 08:26

Hej

"Dorte" <danstrup@(nofunhere)gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ind i mellem bliver nålen stående på nul.
> Jeg tror det er selve speedometeret der har en fejl, da fartpiloten virker

Jeg mener at have læst om problemer med løse forbindelse, bag på
speedometeret, men uden at være sikker.

Spørg inde på http://hi-speed.dk/2phpBB/index.php - de kan med garanti
hjælpe dig

Mvh