Installeringsvejledning til Eberspächer i ~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-08-09 12:31

Hej med jer

Jeg har en Eberspächer Hydronic D5W-SC fra min gamle bil, som jeg gerne vil
have over min "nye" Volvo 850 TDI.
Nogen der ved hvordan jeg får fat i en installationsvejledning til sådan en
fætter?
Bilen har fuldautomatisk klimaanlæg.

--
Hilsen Jakob

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 30-08-09 09:08

Jakob Griffel skrev:
> [...]
> have over min "nye" Volvo 850 TDI.
> Nogen der ved hvordan jeg får fat i en installationsvejledning til sådan en

http://www.eberspacher.com/support-and-downloads/technical-documents.html

Thore

Fra : Per Groth Ludvigsen

Dato : 30-08-09 10:41

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote in message
> [...]
> vil have over min "nye" Volvo 850 TDI.
> Nogen der ved hvordan jeg får fat i en installationsvejledning til sådan

Jeg fik den Volvo specifikke manual hos Eberspächer. Bemærk at du kan købe
et beslag til at montere enheden til Volvo'en hos
Kjøller, som skrues på. Så slipper du for at skulle bore huller ved
varmeapparatet, der er nemlig ikke meget plads.
Den Volvo specikke manual viser også, hvordan du tilslutter enhenden til ECC
styringen så kabineblæseren styres rigtigt.

mvh Per.