SMC-biler Århus Nord lukket!
Fra : Henrik B.

Dato : 28-08-09 04:07

Ja, altså ikke som sådan lukket. Men de har helt lukket, dagen i dag
fredag. Tlf.-svaren siger det er p.g.a. kursus.
I mine øjne er det sgu da totalt uprofessionelt, at man ikke kan
planlægge sig ud af dele det over flere gange..
Men de må jo tjene rigeligt i det firma. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Sørensen

Dato : 28-08-09 14:23

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det tror jeg De gør, De er i hvert fald totalt arrogante hvis man
tillader sig at indfinde sig i deres bix,

vh.
Sørensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-08-09 14:36

Sørensen skriver:

> Det tror jeg De gør, De er i hvert fald totalt arrogante hvis man
> tillader sig at indfinde sig i deres bix,

Sludder, den ene af deres brugtbilssælgere er ret fornuftig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Sørensen

Dato : 28-08-09 14:41

"Klaus > skrev ,

> Sludder, den ene af deres brugtbilssælgere er ret fornuftig.
>

> Klaus

Ja OK det var deres reservedels-ekspedition jeg tænkte på, De kan
godt stå og "fede den" og tale privat selv om der er kunder ved
disken, og sikken nogle priser.

vh.
Sørensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-08-09 18:39

Henrik B. wrote:
> [...]
> planlægge sig ud af dele det over flere gange..
> Men de må jo tjene rigeligt i det firma. )

Jeg kan forstå at du ikke arbejder i firmaer med årlige udflugter?

--
/Frank

Fra : Knud

Dato : 28-08-09 18:55

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> wrote in message
[...]

Der er visse typer af kurser / seminarer, som kun giver mening hvis alle
deltager (samtidigt) - derfor kan det blive nødvendigt at lukke en dag.

Knud

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-09 23:21

"Knud" <knt.t@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Der er visse typer af kurser / seminarer, som kun giver mening hvis alle
> deltager (samtidigt) - derfor kan det blive nødvendigt at lukke en dag.

Enlighten me? Det har jeg endnu til go'e at opleve i de firmaer jeg har
arbejdet for - store som små.

Og sur røv, hvis man var VW-, Audi- eller Porsche-ejer med et problem i
Århus i fredags, for det galt både nord og syd afdelingen.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 23:30

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Og sur røv, hvis man var VW-, Audi- eller Porsche-ejer med et problem
> i Århus i fredags, for det galt både nord og syd afdelingen.

Så skal du se. Så havde jeg endnu engang ret i mine mavefornemmelser. Så var
det fælles sommertur for SMC Aarhus.

Kedeligt du aldrig har været i firmaer med fælles tur. Faktisk har jeg
aldrig været i større der ikke netop havde det.

--
/Frank

Fra : Mogens

Dato : 31-08-09 05:23

> Og sur røv, hvis man var Porsche-ejer med et problem i Århus i fredags...

Jamen Henrik de har jo kun behov for at komme til de planlagte servicebesøg

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-08-09 15:58

Mogens wrote:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen Henrik de har jo kun behov for at komme til de planlagte
> servicebesøg

Netop. Og intet var booket i fredags, så hvad er problemet?

--
/Frank

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-09-09 08:04

Frank Leegaard wrote:
> Netop. Og intet var booket i fredags, så hvad er problemet?

Hvad ville du sige til at rejse dig fra bænken for at bytte de tomme
flasker med en frisk elefant, og så opdage at kioskmutter er taget på
uvarslet ferie? Så ka' det nok være at man er taget som gidsel af det
onde fruentimmer!

Slemme SMC - nu havde man lige glædet sig til en weekend med den nye
Blaupunkt, og så hænger man på den skrattende Xzound - rahsgu!

--
vh
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-08-09 05:47

"Henrik B." skriver:

> Enlighten me? Det har jeg endnu til go'e at opleve i de firmaer jeg har
> arbejdet for - store som små.

Det har jeg ikke.....

Klaus
Min egen hjemmeside - så længe det varer inden TDC lukker ned for den:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-09 23:32

"Knud" <knt.t@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Der er visse typer af kurser / seminarer, som kun giver mening hvis alle
> deltager (samtidigt) - derfor kan det blive nødvendigt at lukke en dag.

Og m.h.t. firmafester, udflugter m.v. så er de altid foregået uden for
normal åbningstid, så det ikke var kunderne, som var gisler...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-08-09 00:12

Henrik B. wrote:
> "Knud" <knt.t@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Og m.h.t. firmafester, udflugter m.v. så er de altid foregået uden for
> normal åbningstid, så det ikke var kunderne, som var gisler...

Så det i stedet blev familierne?

--
/Frank