Husk selen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-08-09 14:05

Rådet for Større Færdselssikkerhed har leveret en sjov reklame. Åbenbart er
det håndværkere, der fokuseres på.

2 håndværkere går ind i bagerforretningen og bestiller et eller andet (jeg
fulgte ikke lige med dér). Bagerjomfruen smækker 2 håndværkere sammen med
syltetøj, giver dem nogen tæsk med en baseballkølle (what ever), så der står
syltemøj ud på alt og alle i bagerlokalet, giver ham håndværkerne - som var
rimelig mørbanket - og siger ... værsgo´ ... 2 håndværkere uden sele.

Det er go´ sikkerhedshumor :)

--
Per

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-08-09 07:08

On 27 Aug., 15:04, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> Rådet for Større Færdselssikkerhed har leveret en sjov reklame. Åbenbart er
> det håndværkere, der fokuseres på.
>
> 2 håndværkere går ind i bagerforretningen og bestiller et eller andet

2 håndværkere

Og så spørger hun om det "skal være med eller uden sele".
Han svarer så "uden sele" og så går det igang:

Helt enig.

--
Christian

Fra : Mogens

Dato : 27-08-09 16:31

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> 2 håndværkere

Nope, det er kun den ene, der går ind i forretningen

Fra : Ivan, Århus

Dato : 30-08-09 17:56

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Nope, det er kun den ene, der går ind i forretningen

Den anden hænger vel fast i selen ?

Og ja, den er rigtig go'.

Ivan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-08-09 09:35

On 27 Aug., 17:31, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Nope, det er kun den ene, der går ind i forretningen

Ok, men det er stadig 2 håndværkere han bestiller

--
Christian

Fra : Brian H

Dato : 27-08-09 14:08

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> står syltemøj ud på alt og alle i bagerlokalet, giver ham håndværkerne -
> som var rimelig mørbanket - og siger ... værsgo´ ... 2 håndværkere uden

Ja det er fedt når marmeladen flyver rundt i lokalet og rammer alt og alle
:) Bare deres ansigtsudtryk

Fra : Simsalabim

Dato : 27-08-09 14:15

Her er den
http://www.sikkertrafik.dk/ba040029/GSID/11678623

Fra : Benthe

Dato : 28-08-09 08:18

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Vil bare gøre opmærksom på at jeg tager vitaminpiller med selen, man skal
passe på ikke og få for meget.

Mvh
Benthe