Affaldsmisserne er online igen - Hej....
Fra : Lene

Dato : 01-08-01 18:28

Puha, så lykkes det endelig - vi er on-line igen. Jeg er jo flyttet til
Ørnhøj, og har taget affaldsmisserne med mig, og de har det alle godt ! I
den mellemliggende periode har Dupont og Dupont fået nye hjem og de har det
rigtig godt. Og en som jeg ved har rørt manges hjerter, har også holdt
flytte dag, - kan i gætte hvem ??? Jo Hope !
Jeg har 498 mails at læse, så jeg skriver lidt mere indgående om et par
dage.

( Jeg fodrer og henter stadigvæk affaldskatte fra mit gamle hjem i Ulfborg,
så ingen lider nød )

Bløde potedask fra affaldsmisserne og knus fra Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.

Fra : Nitsen

Dato : 01-08-01 19:45

"Lene" <lenea@mail.mira.dk> wrote
> Puha, så lykkes det endelig - vi er on-line igen.

Hej Lene

Godt at se dig her igen - du har været savnet §

Kh
Anita og potedask fra Frode samt springbønnehop fra Frodes nye lillebror
Aksel

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-08-01 20:02

Hej Lene

Velkommen tilbage, du har været savnet.

Hvor herligt at Hope har fået et hjem.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lisa K

Dato : 01-08-01 20:40

Hej Lene.

Det er rart at høre fra dig og at vi igen kan følge dig og dine
affaldsmisser.
Ja, og tænk at få det med, lille fortabte Hope fik også en ny chance og et
menneske der
kan elske og kramme ham.
Lene, du er kattenes "Mother Teresa".

Knus fra Salem, Stoffer og Lisa.

Fra : Trine

Dato : 01-08-01 21:02

Hej Lene

Velkommen tilbage

Hvornår bliver din side opdateret??

Miau fra Emil, Luna og Trine

Fra : Heidi Høegh

Dato : 02-08-01 08:26

Hej Lene

Dejligt og høre fra dig, vi har her i huset tænkt meget på hvordan det gik
med dig alle misserne. Dejligt at det går godt

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-08-01 13:06

d. 01/08/01 19:28 skrev Lene på lenea@mail.mira.dk i artiklen
ZkX97.163$8f3.5709@news.get2net.dk:

> Puha, så lykkes det endelig - vi er on-line igen. Jeg er jo flyttet til
> Ørnhøj, og har taget affaldsmisserne med mig, og de har det alle godt !

Hej Lene, hvor er det længe siden! Herligt at høre fra dig og at alt er vel!

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Fie & Christian

Dato : 02-08-01 16:02

Hej Lene

Godt at have dig tilbage Håber du befinder dig godt i Ørnhøj.....

Hilsen
Fie

Fra : Kate

Dato : 02-08-01 20:52

Hej Lene

Hvor godt at se dig igen. Jeg troede bare du var blevet træt af os
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk