Holde kat væk fra kølerhjelm
Fra : oz3bto

Dato : 18-08-09 00:15

Fra : JBH

Dato : 18-08-09 01:32

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
news:4a89e46d$0$304$14726298@news.sunsite.dk...
> En alternativ måde
> '
> http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=21191

En "kat" hører til under en bil, ikke ovenpå eller indeni

mvh
JBH

Fra : Brian Lund

Dato : 18-08-09 06:19

> En "kat" hører til under en bil, ikke ovenpå eller indeni

Til nøds kan et kat-i-lakken lige gå an..! ;)

Brian

Fra : Nicolai

Dato : 18-08-09 11:03

> Til nøds kan et kat-i-lakken lige gå an..! ;)

LMAO! (jeg skulle lige læse den et par gange :) - god humor ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 18-08-09 15:32

> http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=21191
Sig pænt goddag til en kææmpe bunke ridser på den bil, når man gør det på
den måde der...DOH!

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Leif

Dato : 19-08-09 15:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Sig pænt goddag til en kææmpe bunke ridser på den bil, når man gør det på den måde der...DOH!
>

> --
> Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
> www.seth-enoch.dk

Jep det er der ingen tvivl om det.

Har selv en norsk skovkat, der ynder at ligge på vores hjelm, og det får den lov til.
De ter 3. bil og ingen problemer.
Har ingen ridser, kun lidt snavs fra poterne ind i mellem - det gør ingenting.

Og i tilgift har hjelmen også fået lidt voks - skylles hjelmen perler vandet af,
hvor den har ligget.

Er sikker på at jages den ned, vil den sætte af med kløerene ude og tilhørende
ridser, der ikke kan poleres væk - det er en ret så solid kat - den race.

Mvh, Leif

Fra : Bad to the Bone

Dato : 18-08-09 14:26

http://wulffmorgenthaler.dk/strip/2007/10/26