Pas på hvor du parkerer
Fra : Martin Bak

Dato : 08-08-09 10:17

Jeg faldt tilfældigt over disse billeder:
http://www.rpmgo.com/cars/v/honda_civic_caterpillars/honda_civic_caterpillars_2.jpg.html

Jeg ved ikke lige hvad der foregår. Mon Civic´en er ved at videreudvikle
sig?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : TDN

Dato : 08-08-09 10:43

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg ved ikke lige hvad der foregår. Mon Civic´en er ved at videreudvikle

Føj for den, den er jo totalt spundet ind af de der larver, det er jo lige
før den skal på et fejeblad og direkte i en bilvask før man har lyst til at
røre ved den

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 08-08-09 03:55

On 8 Aug., 11:43, "TDN" <tdnfjernde...@net.telenor.dk> wrote:

> Føj for den, den er jo totalt spundet ind af de der larver, det er jo lige
> før den skal på et fejeblad og direkte i en bilvask før man har lyst til at
> røre ved den

Det er intet en god gang benzin og en tændstik ikke kan råde bod på.

Klaus

Fra : PMH

Dato : 08-08-09 11:56

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppemail@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:97fc09d1-8a6f-4edd-909c-

>Det er intet en god gang benzin og en tændstik ikke kan råde bod på.

>Klaus

Dette her er heller ikke det bedste sted at parkere..
Der vil benzin og tændstik være på sin plads

http://www.zippos.com/mypictures/Remote_Car_Starter_Needed_in_NJ.jpg

PMH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-08-09 15:54

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> Jeg ved ikke lige hvad der foregår.

Det er da tydeligt. Kvarterets hanlarver har spottet en pose labre
larver.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-08-09 22:50

On Sat, 08 Aug 2009 11:17:02 +0200, Martin Bak wrote:

> [...]
honda_civic_caterpillars_2.jpg.html

> Jeg ved ikke lige hvad der foregår. Mon Civic´en er ved at videreudvikle

Den er ved at forpuppe sig.

Ud af puppen kommer sådan en:
http://www.honda.dk/sw23483.asp

(eller måske en af de Toyotaer der er dækket af sommerfugle)

Fra : .J.S...

Dato : 08-08-09 22:57

http://www.funnypictures.net.au/images/no-1-reason1.jpg

Fra : Armand

Dato : 09-08-09 01:46

..J.S... skrev:

> http://www.funnypictures.net.au/images/no-1-reason1.jpg

Fuglelort??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-09 20:54

Martin Bak wrote:
> [...]
>
> Jeg ved ikke lige hvad der foregår. Mon Civic´en er ved at

Rimelig godt lavet i Photoshop

Fra : Martin Bak

Dato : 10-08-09 09:47

"Steen" <no> skrev i en meddelelse

> Rimelig godt lavet i Photoshop

Det tror jeg nu ikke. Endnu et billede af situationen er her:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2449951/Caterpillars-cover-car-in-Holland.html

Og flere her, hvor man også ser træerne i nærheden der er fuldstændig spist
op og indhyllet i spin.
http://simplebrowser.blogspot.com/2009/05/caterpillar-invasion-in-dutch-city.html

--
Martin