Standard varierer
Fra : Steen

Dato : 21-07-09 09:52

Standard varierer åbenbart fra land til land.
Hyundai i10 fåes i tre standardfarver herhjemme, samt 13" hjul
(dieseludgaven undtaget, som er med 14").
I uk er eneste standardfarve rød, men den sælges til gengæld med 14" som
standard.

Underligt at man ikke tilbyder samme vare, fx i hele Europa
--
iPhoneSteen

Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-07-09 04:29

On 21 Jul., 10:51, Steen <isteen+use...@gmail.com> wrote:
> [...]
> standard.
>
> Underligt at man ikke tilbyder samme vare, fx i hele Europa

14" hjul er dyrere, og som standardmontering er det +
registreringsafgift.
Danskerne er et discountfolk, der først og fremmest går efter prisen.
Det er nok forklaringen. Dog ikke på farverne...

Leo

Fra : Armand

Dato : 21-07-09 22:36

Leo_Jensen skrev:

> Det er nok forklaringen. Dog ikke på farverne...

Farveopfattelse varierer kolossalt på tværs af landegrænser!
På vedensplan produceres helt tydeligt flest hvide biler (opgjort af
lak-fabrikanterne), men hvor mange afem ses på de danske veje??

--
Armand.-

Fra : Steen

Dato : 22-07-09 16:46

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Farveopfattelse varierer kolossalt på tværs af landegrænser!
> PÃ¥ vedensplan produceres helt tydeligt flest hvide biler (opgjort af
> lak-fabrikanterne), men hvor mange afem ses på de danske veje??

Jeg har snakket med flere englændere, der er ret skuffede over at i10
kun leveres i rød som standard. Lige på det punkt er vi mere forkælede
herhjemme

--
iPhoneSteen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-09 19:09

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Underligt at man ikke tilbyder samme vare, fx i hele Europa

Hvorfor er det underligt ?

Fra : Mogens

Dato : 21-07-09 19:47

">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er det underligt ?

Fordi det naturligvis vil have en gavnlig indflydelse (økonomi og lager) på
en vare, der kommer fra Langtbortistan...

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-09 20:30

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
>">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen

> Fordi det naturligvis vil have en gavnlig indflydelse (økonomi og lager)
> på en vare, der kommer fra Langtbortistan...

Årh mon dog.
Tror nok de har forstand på at håndtere
de par farver i hvert land.

Fra : Mikael

Dato : 21-07-09 14:54

> [...]
> standard.
>
> Underligt at man ikke tilbyder samme vare, fx i hele Europa

Der er ret ofte mange ting man ikke kan få til sin bil i DK, men som
du kan få i andre lande.

Mikael