Markør hakker ved favoritter
Fra : Vinther2

Dato : 16-08-09 12:06

Hej i gruppen

Jeg kører IE 8 og er sådan set tilfreds, men har et lille problem som måske
gruppen kan hjælpe med.

Når jeg åbner IE8 og kort efter går til "favoritter", så hakker/tøver musen
et kort stykke tid, for derefter at falde til ro, hvis jeg prøver at køre
med musen så følger markørern ikke med i starten. Jeg har også en bærbar med
samme problem og som også kører IE8. Begge computere har trådløse laser muse
fra Logitech og alt er opdateret. Kører kablet til den stationære og
trådløst til den bærbare.

Er der et lyst hovede derude som kan komme med en forklaring. Regner med at
det er i det her forum, for det er kun på IE8 at problemet er.

Go` weekend
Vinther2