DR Player klar til iPhone
Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-09 12:48

Så skulle DR Player være klar til iPhone:

<http://www.dr.dk/Mobil/Artikler/20090217131854.htm>

Programmet skal dog først lige godkendes af Apple.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen

Dato : 05-09-09 14:43

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så skulle DR Player være klar til iPhone:
>
> <http://www.dr.dk/Mobil/Artikler/20090217131854.htm>
>
> Programmet skal dog først lige godkendes af Apple.

Så det godt i dag i T3, men blev skuffet over at den ikke var i App
Store endnu. Den har dæleme været forsinket i flere omgange
--
Steen

Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-09 18:01

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Så det godt i dag i T3,

TV3 ?

> men blev skuffet over at den ikke var i App Store endnu. Den har dæleme
> været forsinket i flere omgange

Men bliver den godkendt burde den vel være der i uge 38.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-09 18:07

Hej,

Han snakker sandsynligvis om www.t3.dk.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-09 03:27

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Han snakker sandsynligvis om www.t3.dk.

Som hos mig giver:

Warning: Unknown: failed to open stream: Input/output error in Unknown
on line 0

Fatal error: Unknown: Failed opening required
'/var/www/drupal/index.php'
(include_path='.:/var/www/drupal:/var/www/phpLibs/ZendFramework-1.0.3/li
brary:/var/www/phpLibs/minify') in Unknown on line 0
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-09 11:17

Hej Per,

> Som hos mig giver:

De har nok problemer, prøv igen i morgen.

Fra : Steen

Dato : 06-09-09 17:26

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej Per,

> De har nok problemer, prøv igen i morgen.

Eller endnu bedre, køb det i den lokale kiosk
--
Steen

Fra : Steen

Dato : 05-09-09 19:42

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> TV3 ?

Næ, landets fedeste gadgetmagasin T3 (som ofte har en lille
Apple-afdeling hver måned)
--
Steen

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-09 03:27

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Næ, landets fedeste gadgetmagasin T3 (som ofte har en lille
> Apple-afdeling hver måned)

Kender den ikke ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-09 18:17

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så skulle DR Player være klar til iPhone:
>
> <http://www.dr.dk/Mobil/Artikler/20090217131854.htm>
>
> Programmet skal dog først lige godkendes af Apple.

DR er også nogen spader .. de ved udemærket godt at der kan gå lidt tid
fra Apple får det til de godkender .. _hvis_ de godkender ...

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 05-09-09 22:40

Thomas von Hassel wrote:

> DR er også nogen spader .. de ved udemærket godt at der kan gå lidt tid
> fra Apple får det til de godkender .. _hvis_ de godkender ...

Hmm, er der noget med man ikke skal kalde nogen en spade hvis man
selv...

Jeg kan ikke se hvorfor du kritiserer DR - de har jo ikke skrevet noget
forkert. Faktisk skulle du hellere tale pænt om dem, det er da ret vildt
de kaster sig ud i support af iPhone.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-09 22:59

Bruno, Copenhagen - Denmark <dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg kan ikke se hvorfor du kritiserer DR - de har jo ikke skrevet noget
> forkert. Faktisk skulle du hellere tale pænt om dem, det er da ret vildt

De har skrevet noget forkert hvis Apple f.eks. ikke godkender deres App
.... det er der et par udvilkere der efterhånden har brændt nallerne på,
så derfor er det ved at være almindelig praksis ikke at sige for meget
om ens App _før_ det er godkendt og er tilgængeligt i AppStore ..

/thomas

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 06-09-09 09:21

Thomas von Hassel wrote:

> [...]
> så derfor er det ved at være almindelig praksis ikke at sige for meget
> om ens App _før_ det er godkendt og er tilgængeligt i AppStore ..

Nu er DR ikke bare et par udviklere, men en ret vital organisation på
medie markedet i DK. Og bevares vi er et lille land, men i stedet for at
se udmelding som værende for tidlig ude kan man se dem som et forsøg på
og påvirke Apple.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-09 09:30

> [...]

> medie markedet i DK. Og bevares vi er et lille land, men i stedet for at
> se udmelding som værende for tidlig ude kan man se dem som et forsøg på

ha ... hvis google ikke kan få Apps igennem AppStore ved at presse Apple
så kan DR heller ikke. Danmark er i Apples øjne et Micky mouse land uden
reel betydning.

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 07-09-09 01:17

Thomas von Hassel wrote:

> ha ... hvis google ikke kan få Apps igennem AppStore ved at presse Apple
> så kan DR heller ikke. Danmark er i Apples øjne et Micky mouse land uden
> reel betydning.

Nu er der ret stor forskel på hvad slags apps vi taler om, så det mener
jeg ikke du kan sammenligne. Og så tror jeg ikke DK er ligegyldigt for
Apple.

Men hvis du mener DK er ligegyldig for Apple, hvorfor så overhovedet
bruge tid på hvordan DR gør i forhold til Apple.

Jeg synes det er plat og kritiserer DR på den måde du gør.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-09-09 06:29

> [...]

> bruge tid på hvordan DR gør i forhold til Apple.
>
> Jeg synes det er plat og kritiserer DR på den måde du gør.

Så DR er hævet over al kritik ?

Netop App's som leverer indhold på den måde som DR's player lover er før
blevet afvist i første omgang fordi de ligner apples indbyggede
funktioner for meget .. Jeg siger bare at DR skulle måske have ventet
med at lave blæst om funktioner og muligheder til efter deres App er
blevet godkendt ..

=thomas

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 07-09-09 16:04

Thomas von Hassel wrote:

> Så DR er hævet over al kritik ?

Selvfølgelig ikke. Kun Steve Jobs er hævet over al kritik

> [...]
> funktioner for meget .. Jeg siger bare at DR skulle måske have ventet
> med at lave blæst om funktioner og muligheder til efter deres App er

Se det var en meget mere konstruktiv ytring. Det kan man forholde sig
til, mens en melding om at de er "nogen spader" ikke er nær så konstruktiv.

Mvh
Bruno

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-09 23:21

> [...]

> Jeg kan ikke se hvorfor du kritiserer DR - de har jo ikke skrevet noget
> forkert. Faktisk skulle du hellere tale pænt om dem, det er da ret vildt

Ja, det lyder da rigtig godt. Det giver jo mange nye muligheder i ens
iPhone. Bare det at kunne sidde i toget og høre radio, glæder jeg mig da
til. Det er ellers sjovt at læse DR's omtaler af programmet og
argumentationen for at udvikle til iPhone i første omgang. Nu er vi
pludselig på den vindende side, og så synes vi, det er helt i orden. I
årevis blev der på lignende måde argumenteret for, at mange tjenester
kun fandtes til Windows og ikke til Mac, og det var vi sure over. Sjovt
som tiderne skifter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-09 23:24

> [...]
> årevis blev der på lignende måde argumenteret for, at mange tjenester
> kun fandtes til Windows og ikke til Mac, og det var vi sure over. Sjovt

Der er så også en masse der brokker sig over at DR åbenbart er blevet
nogen Apple fanboys ... you can't win!

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-09-09 00:08

Henrik Münster skrev:

> Ja, det lyder da rigtig godt. Det giver jo mange nye muligheder i ens
> iPhone. Bare det at kunne sidde i toget og høre radio, glæder jeg mig da
> til. Det er ellers sjovt at læse DR's omtaler af programmet og

En ting jeg faktisk synes kunne være rart, kunne være podcasts af en hel
kanal bare tidsforskudt hvis klokken er ligemeget.

Så kan man fx abbonnere på "P3 fra 8 til 11" og så have dem friske til
næste dag.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-09 07:36

> [...]
> kanal bare tidsforskudt hvis klokken er ligemeget.
>
> Så kan man fx abbonnere på "P3 fra 8 til 11" og så have dem friske til

den forklarer du lige til KODA og de andre musik rettighedshavere :)

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-09-09 08:04

Thomas von Hassel skrev:

> den forklarer du lige til KODA og de andre musik rettighedshavere :)

Hvorfor skal jeg det når DR gør det så fint?

Det er godt nok ikke kommet endnu, men det gør det nok en dag :)

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-09 03:27

> [...]

> Jeg kan ikke se hvorfor du kritiserer DR - de har jo ikke skrevet noget
> forkert. Faktisk skulle du hellere tale pænt om dem, det er da ret vildt

Jep, Brün.

Du har vel set filmen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : tigerd

Dato : 09-09-09 07:39

On 7 Sep., 17:04, "Bruno, Copenhagen - Denmark"
> [...]
>
> Se det var en meget mere konstruktiv ytring. Det kan man forholde sig
> til, mens en melding om at de er "nogen spader" ikke er nær så konstruktiv.

App´en er forsvundet i bureakratiet her i DR - beklager.