Diff. hastighed?
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 01-08-01 15:16

Jeg oplever et lidt besynderligt problem.

Vi er ca. 5-6 kammerater, der alle har 512/512 linjer hos
Image/WOL/Tise-et-eller-andet eller hvad de nu hedder når du læser dette
indlæg:)

Alle har opsat egne ftp servere - herligt!

Men mellem to af os kan vi kun overføre med ca. 9-20 kbps:( Der er fuldt
tryk på mellem jeg og de andre samt mellem han og de andre. Vi har også
forsøgt at overføre på anden vis - f.eks. vha. ICQ.

Samme resultat - nogen bud?

PFT!

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-08-01 15:55

Jimmy Damsgård wrote:

> [...]
>tryk på mellem jeg og de andre samt mellem han og de andre. Vi har også
>forsøgt at overføre på anden vis - f.eks. vha. ICQ.

Ikke nogen bud, men prøv at køre traceroutes imellem jer alle sammen
indbyrdes og find ud af om der er nogen ting der skiller sig ud mellem
de af jer der har problemerne.

Derefter kan I prøve at smide traceroute'sene ind i en intern
wol-nyhedsgruppe, hvis der ikke kommer fornuftige svar herfra.

Traceroute i Windows: traceroute <IP-adresse> i en DOS-prompt

--
..signature

Fra : RP

Dato : 01-08-01 17:35

> Traceroute i Windows: traceroute <IP-adresse> i en DOS-prompt

Hvad hedder den i windows 2000 ??

- RP

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-08-01 17:36

RP wrote:

>Hvad hedder den i windows 2000 ??

tracert

Jeg kom til at lave en brøler. Den hedder traceroute på Unix og tracert
på Windows.

--
..signature

Fra : Søren

Dato : 01-08-01 20:28

> Alle har opsat egne ftp servere - herligt!
hehe .. jow jow

> [...]
også
> forsøgt at overføre på anden vis - f.eks. vha. ICQ.

Tjah .. Linie A downloader vel ikke i store mængder mens der uploades
til ham/hende fra Linie B ?

/Søren

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 02-08-01 22:08

> Tjah .. Linie A downloader vel ikke i store mængder mens der uploades
> til ham/hende fra Linie B ?

Nej - ingen andre overførsler samtidigt.