Ugenummer i iCal???
Fra : Henrik A.

Dato : 25-08-09 21:22

Hvordan får man vist ugenummer I iCal?

Jeg mener, det ER da vigtigt, der er mange af os der er weekendfædre...

Henrik

Fra : Hans Houmøller

Dato : 25-08-09 21:36

Henrik A. skrev:
> Hvordan får man vist ugenummer I iCal?
>
> Jeg mener, det ER da vigtigt, der er mange af os der er weekendfædre...
>
> Henrik
Se dette link, som jeg har planket lidt længere nede af siden:
http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics
Hans

Fra : Henrik A.

Dato : 25-08-09 22:26

Takker, dét virkede 100 %

Henrik

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 25-08-09 23:24

Hans Houmøller formulerede tirsdag:

> Se dette link, som jeg har planket lidt længere nede af siden:
> http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics
> Hans

Hvordan h får man det til at virke ? ville også gerne have dk hellidage
m.m.

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 26-08-09 00:19

Brian Vestergaard frembragte:
> Hans Houmøller formulerede tirsdag:

> Hvordan h får man det til at virke ? ville også gerne have dk hellidage m.m.

Har luret det, hold da op det var svært

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-09 04:06

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Hans Houmøller formulerede tirsdag:

> Hvordan h får man det til at virke ? ville også gerne have dk hellidage
> m.m.

<http://mediamac.comon.dk/index.php/forum/show/tid=88677>

Virker skam også med BusyCal, og endda bedre end i iCal idet en
kaldender kan erklæres som en helligdagskalender; så vises den ikke som
en [heldags]aftale, men på en mere passende måde ... ditto med ugenumre,
indtil de bliver lagt direkte ind i BusyCal.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 27-08-09 15:27

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Hans Houmøller formulerede tirsdag:

> Hvordan h får man det til at virke ? ville også gerne have dk hellidage
> m.m.

Det kan du også hente hos Avalonia

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-09 04:06

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Se dette link, som jeg har planket lidt længere nede af siden:
> http://www.avalonia.dk/ical/Ugenumre.ics

Og BusyCal [som du kan downloade, som virker i 30 dage uden køb og som
grundlæggende bruger samme kalenderbase som iCal] får dem direkte i en
senere opdatering.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk