Zip-filer til download
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-01 15:11

Hej i gruppen

Jeg håber, der er nogen der kan fortælle mig, hvordan man indsætter
zip-filer i FP98 - således andre kan downloade dem.

mvh.

Niels-Jørgen Østerby

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-01 16:53

Wed, 01 Aug 2001 16:10:58 +0200, skrev Niels-Jørgen Østerby
<niels-joergen.oesterby@skolekom.dk>:

>Jeg håber, der er nogen der kan fortælle mig, hvordan man indsætter
>zip-filer i FP98 - således andre kan downloade dem.

Importer zipfilen i FP, der hvor nu vil have den liggende.
Link til den, som alle andre filer (f.eks. en anden side).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-01 23:04

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Importer zipfilen i FP, der hvor nu vil have den liggende.
> Link til den, som alle andre filer (f.eks. en anden side).

Tak for hjælpen.
Jeg sad og knoklede i editoren :( - og så lå svaret altså i
explorer-delen. Ak ja...
Importere var kode-ordet!

Hilsen

Niels-Jørgen