Er det bare mig ( dr netradio og flip 4 ma~
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-09 23:49

Her lige besøgt..
http://www.dr.dk/drnetradio/index.dr?evt=ext&path=%2FForms%2FPublished%2FPlaylistGen.aspx%3Fqid%3D1104308&tab=fs
Og

når jeg loader siden siger den at flip4 mac ikke kan spille denne film..
er det bare fordi DR ikke virker, eller skal jeg købe et eller andet ekstra..
Jeg har opdateret til nyeste etc..

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-08-09 00:25

ecozyz wrote:
> [...]
> er det bare fordi DR ikke virker, eller skal jeg købe et eller andet
> ekstra.. Jeg har opdateret til nyeste etc..

Øh? - Der er da ingen film på netradiosiden? - Men når jeg klikker på
linket, loader den siden med et QuickTime logo med besked om, at
"ADVARSEL - URL er ugyldig" og kun mulighed for 'OK', hvorefter siden
indlæses fuldt ud. Et klik på vilkårlig netradio link starter QuickTime
player og udsendelsen starter fint. - Seneste QT, Flip4Mac, 10.5.8 osv...

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-09 16:36

On 2009-08-12 01:25:07 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> indlæses fuldt ud. Et klik på vilkårlig netradio link starter Quick
> Time player og udsendelsen starter fint. - Seneste QT, Flip4Mac, 10.5.8

Enig, nu virker det også her..
får en sort skærm "start stop knap" jeg aldrig har set før, men det
virker ( det gjorde det ikke igår!?)
De har nok opdateret..

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-08-09 16:54

ecozyz wrote:

> Enig, nu virker det også her..
> får en sort skærm "start stop knap" jeg aldrig har set før, men det
> virker ( det gjorde det ikke igår!?)
> De har nok opdateret..

Jeg havde fat i dem i går eftermiddags, da jeg gerne ville downloade
noget podcast, der var blevet henvist til i en radioudsendelse - en
serie om 20 års dagene for Berlin murens fald og Sovjets sammenbrud, -
men når jeg gik ind på siden, var der ingenting til download. Det
lykkedes mig faktisk at få fat i deres tekniske afd., hvilket åbenbart
godt kan være vanskelig, da jeg har prøvet før.

Jeg forklarede ham, at der ofte var meget store problemer med både at
hente podcasts, og at det lige så tit var problematisk både at høre
netradio og se netTv på især Mac. Jeg kunne høre, han griflede løs, så
det er måske det, de har gjort, at de er ved at 'kigge på sagen'. - det
begyndte ihvertfald at blive bedre her i løbet af natten og
formiddagen. - Ham, jeg snakkede med, lød som om, han vidste, hvad
han havde at gøre med og ikke en eller anden 'spradebasse', der bare
tror, han på forhånd véd alt.

mvh. Erik Richard