FARVE kode-?
Fra : Nicolai Godtfredsen

Dato : 12-09-09 16:10

Hej

jeg kan ikke huske hvordan der er at man får f.eks en table til
at blive en anden farve en background color?

på forhånd tak ;D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 12-09-09 18:33

Den Sat, 12 Sep 2009 15:10:12 +0000 skrev Nicolai Godtfredsen:

> Hej
>
> jeg kan ikke huske hvordan der er at man får f.eks en table til at blive
> en anden farve en background color?
>
> på forhånd tak ;D

Sjovt nok giver Google over 16.000.000 hits på "table bgcolor".
Det skulle være tilstrækkeligt til at få aftenen til at gå

--
Karl Erik.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-09-09 23:41

Karl Erik Christensen <none@none.com> skrev :

>Sjovt nok giver Google over 16.000.000 hits på "table bgcolor".
>Det skulle være tilstrækkeligt til at få aftenen til at gå

Jeg håber ikke, at du vil foreslå Nicolai, at bruge bgcolor.

Man bruger css til den slags i dag.

http://www.html.dk/tutorials/css/lektion3.asp#background-color
evt. sammen med class/id
http://www.html.dk/tutorials/css/lektion7.asp

PS. Har du ret til at bruge domænet none.com eller ønsker du blot
at andre skal få den spam, som var tiltænkt dig?

http://whois.domaintools.com/none.com
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 13-09-09 13:26

Den Sun, 13 Sep 2009 00:40:58 +0200 skrev Kerim Ellentoft:

> Jeg håber ikke, at du vil foreslå Nicolai, at bruge bgcolor.

Selv en tåbelig konvertit burde kunne forstå at det jeg opfordrer til, er
at anvende Google.
Nogle af de danske konvertitter har behov for at markere, at de nu er
blevet muslimer og har valgt noget ander­ledes - Ak ja, kan man ikke gøre
sig interessant på den ene måde, kan man jo forsøge en anden.

> PS. Har du ret til at bruge domænet none.com eller ønsker du blot at
> andre skal få den spam, som var tiltænkt dig?

Jeg lader mine guder afgøre hvem der modtager min spam, men none.com
synes jeg nu er et godt valg.

--
Karl Erik.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-09-09 15:07

Karl Erik Christensen <none@none.com> skrev :

>Selv en tåbelig konvertit burde kunne forstå at det jeg opfordrer til, er
>at anvende Google.

Tak for komplimentet, så bør du skrive tydeligere, hvad der skal
søges på.

>Nogle af de danske konvertitter har behov for at markere, at de nu er
>blevet muslimer og har valgt noget ander­ledes - Ak ja, kan man ikke gøre
>sig interessant på den ene måde, kan man jo forsøge en anden.

Ikke forstået, hvordan gør jeg mig interessant.

>Jeg lader mine guder afgøre hvem der modtager min spam, men none.com
>synes jeg nu er et godt valg.

At misbruge et domæne, der tilhører nogen andre?

Hvorfor ikke så bruge none.invalid, eller bedre en brug og smid
væk-adresse (hotmail fx)?
Så generer du ikke nogen.

Iøvrigt overholder du ikke, de af dig accepterede vilkår, der er
for brug af Sunsites newsserver.

Fra http://dotsrc.org/usenet/policy/ :

»Accurate Sender Address:
The e-mail address in From: or Sender: fields must belong to you.
Using identifiers of other individuals is not permitted.«

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-09-09 18:23

On 13 Sep 2009 12:25:53 GMT, Karl Erik Christensen wrote:

> Jeg lader mine guder afgøre hvem der modtager min spam, men none.com
> synes jeg nu er et godt valg.

Af ren nysgerrighed, gælder det samme så for andre - at de gerne må anvende
dine domæner som afsender?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 13-09-09 17:45

Den Sun, 13 Sep 2009 16:06:58 +0200 skrev Kerim Ellentoft:

Ja, du har helt ret - man må ikke sende spam, eller diskriminere kvinder.

--
Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 13-09-09 18:07

Den Sun, 13 Sep 2009 19:02:01 +0200 skrev Lisbet Overvad Laursen:

> Sikke dog en sur gammel mand. Eller må man heller ikke diskriminere sure
> gamle mænd?

Endnu en trans - øhh - konvertit?

__
Karl Erik.

Fra : Jahirah

Dato : 16-09-09 23:30

Nicolai Godtfredsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej
>
> jeg kan ikke huske hvordan der er at man får f.eks en table til
> at blive en anden farve en background color?
>
> på forhånd tak ;D

Uden at ville håne eller nedgøre nogen, vil jeg dog gerne have
lov til at sige "GOOGLE IT!".

Du har dine prio søgeord, og hvis du ikke kender de engelske
korrekte betegnelser kunne der jo prøves med "tabel" og
"baggrundsfarve". Det alene burde give dig hits nok til en hel
dags kiggeri.

Jeg har ingenting imod at du spørger om råd herinde og det tror
jeg mange vil være enige i, men det er gængs praksis selv at
forsøge at besvare et spørgsmål (specielt et så specifikt og
simpelt) først.

//Jahirah

Fra : Birger Sørensen

Dato : 17-09-09 01:15

Jahirah udtrykte præcist:

> [...]
> jeg mange vil være enige i, men det er gængs praksis selv at
> forsøge at besvare et spørgsmål (specielt et så specifikt og

Af ren nysgerrighed :
Hvad ville der ske, hvis du havde noget imod det?

I øvrigt enig i synspunktet.

Birger

http://bbsorensen.dk