HTML Validator og FF 3.5
Fra : Stig Johansen

Dato : 23-07-09 05:17

Hej alle.

Jeg har endnu ikke opgraderet min Firefox til 3.5, da den fortæller mig, at
HTML validator ikke er kompatibel, og vil holde op med at virke.

Er der nogen der har HTML validator til at køre under FF 3.5 ?

Jeg synes ellers de (plugin opdateringerne) var hurtige nok ved
opgraderingen fra 2 til 3.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-07-09 06:34

Stig Johansen formulerede torsdag:
> [...]
>
> Er der nogen der har HTML validator til at køre under FF 3.5 ?
>
> Jeg synes ellers de (plugin opdateringerne) var hurtige nok ved

De to spiller fint sammen her.
Til gengæld laver Firebug en masse bøvl i FF 3.5 - også selvom de siger
den er kompatibel...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 23-07-09 09:40

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> wrote in message
> De to spiller fint sammen her.
> Til gengæld laver Firebug en masse bøvl i FF 3.5 - også selvom de siger
> den er kompatibel...

Tak for svaret.
Jeg har 'opgraderet' til FF 3.5.1, men det giver mere bøvl end gavn.

Umiddelbart ser det ud til, at jeg skal finde en metode til at komme tilbage
til FF 3.0.12, da den virker bedre.
(Klaske mig selv for panden: Jeg skulle nok ikke have downloadet FF 3.5.1)

Fra : Stig Johansen

Dato : 23-07-09 09:54

Stig Johansen wrote:

> Jeg har 'opgraderet' til FF 3.5.1, men det giver mere bøvl end gavn.

Glem lige hvad jeg skrev.
'Ting' er åbenbart bare anderledes end de plejer at være ;)

Stig Johansen

Fra : Niels-Jørgen Hvidber~

Dato : 23-07-09 10:04

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Stig Johansen formulerede torsdag:

> De to spiller fint sammen her.
> Til gengæld laver Firebug en masse bøvl i FF 3.5 - også selvom de siger
> [...]
Ingen problemer her, hverken med Firebug, Html validator, Web developer,
MeasureIt, ColorZilla, osv.
Skal lige vænne mig til at FF 3.5 er hurtigere end forgængeren

http://privat.njhvidberg.dk
http://newcomtech.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-07-09 12:03

Niels-Jørgen Hvidberg sendte dette med sin computer:

> [...]
> MeasureIt, ColorZilla, osv.
> Skal lige vænne mig til at FF 3.5 er hurtigere end forgængeren

Hvilken version af FireBug?
1.4.0 her. Den giver i den grad problemer - sæt et breakpoint i js, og
siden kan ikke hentes igen. Og hvis den kan, er der ingen sammenhæng
mere - breakpoints er der stadig, men ikke i de rutiner de hører til.
Rent kaos.
Adskillige både css fejl og js fejl, som ikke er i min kode, men
åbenbart hører til FireBug. De er der ikke, hvis FB disables.
Validatoren hedder 0.8.5.8
Web Developer 1.1.8

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-09 13:37

Birger Sørensen skrev:

> Hvilken version af FireBug?
> 1.4.0 her. Den giver i den grad problemer -

Det ligger vel også i navnet?

--
Bertel

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-07-09 14:23

Følgende er skrevet af Bertel Lund Hansen:

Tak for hjælpen.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-07-09 15:12

Birger Sørensen forklarede den 23-07-2009:
> Følgende er skrevet af Bertel Lund Hansen:

> Tak for hjælpen.
>
> Birger

Har så lige prøvet at fjerne (disable) Web developer.
Og det ser ud til at de to ikke har det godt med hinanden. I hvert fald
fik det FireBug til at virke som den altid har gjort, og fjernede de
fejlmeddelelserne.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Martin

Dato : 25-07-09 02:23

Birger Sørensen wrote:
> [...]
> siden kan ikke hentes igen. Og hvis den kan, er der ingen sammenhæng
> mere - breakpoints er der stadig, men ikke i de rutiner de hører til.

Lyder som
* Issue 2077: Reload after break on error results in blank page
Er rettet i 1.5a18

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bruger altid de nyeste alpha/beta
versioner af firebug, og hvis ikk lige den dutter, så bruger jeg enten
en lidt tidligere eller senere hvis muligt.

http://getfirebug.com/releases/firebug/1.5X/