Lorte reklamer....
Fra : Hmm

Dato : 15-09-09 02:13

Hvordan får jeg de reklame faner væk, som dækker hele den venstre side
af indlægene???

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-09-09 14:05

Hmm skrev:
> Hvordan får jeg de reklame faner væk, som dækker hele den venstre side
> af indlægene???

De forsvinder, hvis du bruger en rigtig newsreader i stedet
for en hjemmeside. Du har endda sikkert allerede en
newsreader installeret. Du kan finde hjælp til en række
newsreadere her:
http://usenet.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computer og internet:

Fra : Jesper

Dato : 15-09-09 23:40

Hmm <hjk@jydepost.dk> wrote:

> Hvordan får jeg de reklame faner væk, som dækker hele den venstre side
> af indlægene???

Tja, jeg smider reklamesites i HOSTS filen.
Med CTRL+I i Firefox kan du se URLs på sideelementerne
Din HOSTS fil ligger på stien C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC i windåsen
for XP og nyere. Åben i et hvilketsomhelst tekstediteringsprogram,
indføj ny linie:
127.0.0.1 www.url.com

hvor www.url.com er den server du vil blokere. Du kan ikke bruge
wildcards og stier.

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on