Modbydelige film
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-09-09 06:40

jeg har fået Sybil hjem fra England ( http://www.imdb.com/title/tt0075296/ )
en sag på 3 timer jeg har læst bogen for mange år siden - men ja den er go
men
føj hvor er den modbydelig ( den er autentisk ) - sad og tænkte da jeg så
den jeg håber virkelig der er en satan et eller andet sted der har holdt et
usædvanligt varmt sæde til den mor
og hendes far med for den sags skyld ... den er go - men det kan undre mig
hvor grusomme mennesker i virkeligheden kan være ... den blev i sin tid
oversat til whs
men den kom desværre aldrig som dvd med dk subs

kom til at tænke på andre film jeg fik det dårligt med Sophies Choise så jeg
på min 18 år s fødselsdag (1984)- den kravlede også under huden på mig så
jeg synes jeg havde det mærkeligt i et par dage efter ... og schindles list
er også streng - der er et eller andet ved de der nazister der gør jeg synes
overhovedet ikke de skal ha så skide meget ondt af sig selv over de tæppe
bomninger over Dresden

også er der missery men den synes jeg nu bare er skide uhyggelig

men det er nu egentligt også de enste 4 film jeg har svært ved at tage - der
findes film med en masse indvolde og insekter i 100 000 tal - der står jeg
bare af og taber interessen

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Steen

Dato : 06-09-09 10:01

Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

Med den overskrift, kommer jeg omgående til at tænke på Grotesque.
Jeg har kun set enkelte klip, men det var også nok til at danne min egen
mening. Efter hvad de skriver på udenlandske boards, så passer min
mening med mange andres.

Ikke en film jeg render ud og køber

--
Steen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-09-09 10:08

> Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>
> Med den overskrift, kommer jeg omgående til at tænke på Grotesque.

Jeg tænker på "Henry - Portrait of a Serial Killer". Delvist baseret på
denne herre:

http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Lee_Lucas

Ikke så meget blod i den, men stemningen!

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-09-09 12:46

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på "Henry - Portrait of a Serial Killer".

den fandt jeg sgu på min reol den anden dag hvor jeg var ved at ryde op i
mine dvdr har godt nok ikke set den
men kunne se den havde kostet 9½ kr så ...

>Delvist baseret på denne herre:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Lee_Lucas
>
> Ikke så meget blod i den, men stemningen!

nahh det kan ikke passe at han skulle kunne snakke sig ud af de fleste af
650 mord ?

Fra : Michael 'silver'

Dato : 08-09-09 21:45

Michael Rooker's glansrolle!!, fy for satan han spiller den rolle perfekt
til fingerspidserne, og utrolig godt gået taget i betragtning at det var
hans anden film....brrr....

For blueray folket må det her være en god nyhed så :)

http://www.imdb.com/name/nm0740264/news#ni0971582

Mvh
Silver.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-09-09 12:42

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kun set enkelte klip, men det var også nok til at danne min egen
> mening. Efter hvad de skriver på udenlandske boards, så passer min

ok kender den ikke - men kan se der er kommet nogen stykker

http://www.imdb.com/find?s=all&q=Grotesque.&x=13&y=15 - men altså en film
kan jo godt være både væmelig og go på en gang

Fra : Morten

Dato : 06-09-09 20:13

> Med den overskrift, kommer jeg omgående til at tænke på

Ilsa, She Wolf of the SS
http://www.imdb.com/title/tt0071650/

Det er i hvert fald én af de mere nasty jeg har set længe. Det tortur er
vildt skræmmende...

TP havde nemlig på et tidspunkt en box med Ilsa-filmene.

Mvh
Morten

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-09-09 06:55

"Morten" <tilt_uz468@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ilsa, She Wolf of the SS
> http://www.imdb.com/title/tt0071650/
>
> Det er i hvert fald én af de mere nasty jeg har set længe. Det tortur er
> vildt skræmmende...

ja de er store slemmet

> TP havde nemlig på et tidspunkt en box med Ilsa-filmene.

ja ja jeg har dem også :)

Fra : Michael 'silver'

Dato : 08-09-09 21:48

Var det den hvor de anbragte barberblade på korkpropper og stak dem op i
skeden så nazisterne pikhoveder blev perforeret??!...syntes jeg kan huske
sådan en scene... :(.

Mvh
Silver.

Fra : Heidi

Dato : 09-09-09 20:54

Michael 'silver' wrote:
> Var det den hvor de anbragte barberblade på korkpropper og stak dem
> op i skeden så nazisterne pikhoveder blev perforeret??!...syntes jeg
> kan huske sådan en scene... :(.

Det er der i hvert fald en film hvor de gør - og det har et eller andet
med noget nazist-værk at gøre, men det er så mange år siden jeg så den,
at jeg ikke kan huske hvad den hedder.

--
Heidi

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-09-09 16:36

Bo Mørch Mogensen wrote:

> men det er nu egentligt også de enste 4 film jeg har svært ved at tage -

Hvad med Irreversible?
http://www.imdb.com/title/tt0290673/

--
Jesper Lund

Fra : Steen

Dato : 06-09-09 17:26

Jesper Lund <usenet@jesperlund.com> wrote:

> Hvad med Irreversible?
> http://www.imdb.com/title/tt0290673/

Den har jeg. Den gør altså indtryk!
--
Steen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 07-09-09 01:16

isteen@gmail.com (Steen) wrote in

> Den har jeg. Den gør altså indtryk!

Hvis du har Canal Plus film kanalerne, så kan du se filmen Zodiac.
Den omhandler en faktisk seriemorder kaldet "Zodiac" der hærgede
Californien sidst i 60'erne.

http://www.imdb.com/title/tt0443706/

http://www.canalplus.dk/17623/zodiac

--
Henrik Laursen

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-09-09 19:40

Henrik Laursen wrote:

> Hvis du har Canal Plus film kanalerne, så kan du se filmen Zodiac. Den
> omhandler en faktisk seriemorder kaldet "Zodiac" der hærgede Californien
> sidst i 60'erne.

Det er nu en ren familiefilm PG-13 sammenlignet med Irreversible..

--
Jesper Lund

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-09 20:35

Du skal klart se "Irreversible".

Den første ½ time har en lyd med meget lav frekvens. Næsten ikke hørbar,
men minder om lyden af et jordskælv. Det giver helt ubevidst kvalme og
svimmelhed og det er faktisk mere ubehageligt end handlingen, som er
pænt slem.

Hilsen

Mark

Fra : MFN

Dato : 08-09-09 12:55

"Salo" af Pier Paolo Pasolini. Vær advaret - det er sgu en syg syg film.

http://www.imdb.com/title/tt0073650/

/Michael

Fra : Michael 'silver'

Dato : 08-09-09 21:55

Takker, er hermed anskaffet.... :)

Vil give min mening med når jeg har set den onsdag eller torsdag.

Mvh
Silver.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-09-09 13:29

Bo Mørch Mogensen skrev:

[klip]

"Haute tension" / "Switchblade Romance" så jeg sidste år på TV2 Film,
tror jeg det var. En grum og blodig, men også fascinerende, lille sag -
altså filmen: http://www.imdb.com/title/tt0338095/

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : MFN

Dato : 13-09-09 11:34

Glemte da lige "Cannibal Holocoust"

Fra : Jesper

Dato : 15-09-09 23:55

MFN <mfnprivat@msn.com> wrote:

> Glemte da lige "Cannibal Holocoust"

Hvis jeg skal være ærlig foretrækker en Ruggero Deodatos andre
kannibalfilm:
Ultimo Mondo Cannibale/Last Cannibal World/Jordens sidste kannibaler
http://www.imdb.com/title/tt0078437/

Og så er der natuligvis, også af Ruggero Deodato:
La Casa Sperduta Nel Parco/The House On The Edge of the Park
http://www.imdb.com/title/tt0080503/
Men undgå UK DVD, den er beskået med over 11 min!

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jesper

Dato : 15-09-09 23:50

> [...]

> findes film med en masse indvolde og insekter i 100 000 tal - der står jeg

Hvad synes du om Ôdishon af Takashi Miike?
http://www.imdb.com/title/tt0235198/