Cybercity indfører USB modem !
Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 01-08-01 13:28

Efter der nu er kommet oprettelses gebyr på ADSL forbindelse fra Cybercity
har de nu indført 2 forskellige oprettelsesgebyrer !

Oprettelse ved Router : 495 kr for alle hastigheder.

Oprettelse USB modem : 245 kr. for alle hastigheder.

Priserne er ellers de samme !

Fra : * Xray

Dato : 01-08-01 19:53

Tim Frølich Pedersen <toghpedersen@get2net.dk> skrev i en

> Oprettelse USB modem : 245 kr. for alle hastigheder.

Hmmm. USB har sgu aldrig kørt overdrevet stabilt så om det er en
produktforbedring ved jeg godt nok ikke....

*Xray

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-08-01 20:03

In article <3b684eb6$1$45250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, * Xray wrote:

> Hmmm. USB har sgu aldrig kørt overdrevet stabilt så om det er en
> produktforbedring ved jeg godt nok ikke....

Findes der nogen billige løsninger der gør det?

--
Andreas Plesner Jacobsen | A penny saved is ridiculous.

Fra : Xray

Dato : 02-08-01 15:53

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der nogen billige løsninger der gør det?

Hehehe, nej men jeg tænkte ikke på driftsproblemer snarere USB-portens
stabilitet =)

*Xray