Re: sporkatten
Fra : Ern Yoka

Dato : 01-08-01 13:08

Hej Birte.
Sikke en herlig historie *LOL* Og jeg kan godt forestille mig det
ansigtsudtryk Robin har haft

Efter min mening bør du blive ved med at lade dine katte have halsbånd, også
efter de er blevet øremærkede, det er nemmere for evt. jægere at se et
halsbånd på afstand, så man med det samme kan se at katten "hørør til". Men
selvfølgelig....hvis de tager dem af.... *LOL*

Det er specielt at Robin og ræven er gode venner. Jeg mente at ræve ÅD katte
(når de altså kunne fange dem) men det er måske gammel overtro?

Venlig hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f48.law11.hotmail.com [64.4.17.48]

Fra : Silverflame

Dato : 01-08-01 21:17

Hej!
Ja pas på ham Mikkel ræv, da jeg var barn blev mange af vores katte ædt af
ham!
Venligst Winnie.

Fra : Kitty Leopold

Dato : 02-08-01 01:14

> [...]
> (når de altså kunne fange dem) men det er måske gammel overtro?
>
> Jeg har også haft sjove oplevelser med ræve. I forsommeren kom hver aften
ved 20.00-tiden to ræve ind i haven hvor de og kattene så stod og kikkede på
hinanden uden at der skete mere. En søndag lå en ræveunge tror jeg en hel
dag under en busk. Kattene gik tæt hen til den og kikkede på den og de
gjorde vi andre også, uden at den rørte sig. Ingen hvæsen eller rejste
børste på nogen af dyrene. De kikkede bare nysgerrigt på hinanden. Siden har
vi ikke set noget til rævene.

Hilsen Kitty

Fra : Kate

Dato : 02-08-01 20:52

Ern Yoka wrote:

> Det er specielt at Robin og ræven er gode venner. Jeg mente at ræve ÅD katte
> (når de altså kunne fange dem) men det er måske gammel overtro?

Hej Lisbeth

Jeg ved ikke om det er gammel overtro, men da de skulle lave et nyt
boligbyggeri herude hvor jeg bor, fandt de nogle knoglerester og fik
sendt bud efter nogen der kunne identificere dem og de sagde at der
blandt andet var katteknogler i mellem. Godt nok var det altså
fortrinsvis knogler fra killinger, så det de regnede med i følge avisen,
var at ræven hvis den var meget sulten ku' ta' killinger og svækkede
katte. Nogle har også påpeget at de mente at det var døde katte ræven
havde taget.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk