Hvor får jeg en filmplakat?
Fra : ZUM

Dato : 01-08-01 12:48

Jeg har et irriterende vindue på kontoret...
Tomb Raider plakaten i 2 x 2 meter kunne være ret god.
Nogen ide om, hvorvidt det er muligt at købe sådan en billigt et sted?

mvh Jan

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-08-01 13:38

ZUM wrote:

>Jeg har et irriterende vindue på kontoret...
>Tomb Raider plakaten i 2 x 2 meter kunne være ret god.
>Nogen ide om, hvorvidt det er muligt at købe sådan en billigt et sted?

Hvis du bor i Århus, kan du hænge ud omkring de nye busstoppesteder med
reklamer i og vente på plakaterne bliver skiftet. Spørg pænt og vupti
har du en plakat

--
..signature

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-08-01 21:20

"Christian Andersen" <d8bda001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du bor i Århus, kan du hænge ud omkring de nye busstoppesteder med
> reklamer i og vente på plakaterne bliver skiftet. Spørg pænt og vupti
> har du en plakat

Der er nu også nogen der ikke gider vente så længe... jeg har set et par
smadrede reklame-vinduer UDEN plakat bagved!

/Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-08-01 15:06

dvdoo.dk sælger plakater. Måske har de en du kan lide (TR er nok for ny).

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Hurricane

Dato : 01-08-01 18:51

> dvdoo.dk sælger plakater. Måske har de en du kan lide (TR er nok for ny).

Rent faktisk har dvdoo.dk to Tomb Raider-plakater...

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.

Fra : Soren Vestergaard

Dato : 02-08-01 09:29

Det er ved at være længe siden, jeg bestilte den "almindelige" Tomb Raider
plakat fra DVDoo, altså den, der også er filmplakaten. Den er dog ikke 2*2
meter, men ellers er den alle tiders.

Hurricane <Hurricane@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9k9fba$8t6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Vanillepigen

Dato : 01-08-01 15:16

"ZUM" <zum@mail.flashmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har et irriterende vindue på kontoret...
> Tomb Raider plakaten i 2 x 2 meter kunne være ret god.
> Nogen ide om, hvorvidt det er muligt at købe sådan en billigt et sted?

Min kæreste fandt den på directorscut.dk til ca. 60 kr. Der gik nogle uger
før den kom. Men han var lykkelig. (Gud bedre det).

Kristine

Fra : Martin

Dato : 01-08-01 15:36

> Min kæreste fandt den på directorscut.dk til ca. 60 kr. Der gik nogle uger
> før den kom. Men han var lykkelig. (Gud bedre det).

It's a guy-thing!

/Martin

Fra : ZUM

Dato : 02-08-01 14:52

Både DVDOO og Directors Cut er okay, men plakaterne måtte godt være lidt større...
Nogen der ved, hvad der sker med plakaterne i busstoppestederne (København), efter udskiftning?

Fra : Lars Josephsen

Dato : 02-08-01 20:40

ZUM <zum@mail.flashmail.com> writes:

> Både DVDOO og Directors Cut er okay, men plakaterne måtte godt være lidt større...
> Nogen der ved, hvad der sker med plakaterne i busstoppestederne (København), efter udskiftning?

De bliver destruerede, så hvis du er i nærheden, når de skifter
plakater, kan du muligvis få en.

Eventyr:
For mange (ok, nogle) år siden kom en fyr forbi et busstoppested, mens
de var ved at skifte plakater. Da han så at den plakat, de var ved at
hive ud, var en af Tina Kjærs Accept Card reklamer, spurgte han hvad
der skulle ske med den. De fortalte ham at den bare skulle smides og
at han godt måtte få den. Så blev han glad. Senere gik det op for ham
at den var *ret* stor, så han gav den til sin bror. Hans bror blev også
glad for den, men syntes også at den var lidt stor, så han gav den til
en af sine naboer, som hængte den op på gangen udenfor sin dør, da der
ikke var plads indenfor.
Sådan gik det til at jeg, hver gang jeg kiggede ud gennem min dørspion,
kunne se Tina Kjær.

Se det var et rigtigt eventyr.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.