Ny telefon uden at oprette abb.
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-08-01 10:13

Hej,

Indtil den 31/7 (i går) havde Sonofon et tilbud, hvor man kunne købe en ny tlf. til samme pris som folk, der nyopretter abb., bare
man bandt sig for 6 mdr. mere. Nu gælder tilbuddet jo ikke mere, men så tænkte jeg: Jeg har jo haft mit abb. i 6 mdr. Kan jeg så
ikke bare opsige det, og oprette et nyt? Vel at mærke uden at skifte nummer? Når man kan tage et nummer med til et andet selskab kan
man vel også flytte det gratis til et andet sonofon abb.?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-08-01 10:21

Rasmus Nielsen wrote:

> [...]
> man vel også flytte det gratis til et andet sonofon abb.?

Det plejer aldrig at være et problem at købe sig en ny telefon til ens
nuværende abonnement, hvis man er over den berygtede 6 mdr. periode.

Man binder sig for så vidt bare til nye 6 måneder.

hvis det er et problem, så har Sonofon en underlig politik på området.

Men du kan jo tage dit nummer med over til en anden udbyder, hehehehe

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-08-01 10:35

Jeg kender nogle stykker der arbejder hos Sonofon kunderservice i Aalborg,
og så vidt jeg er informeret har de altid givet folk lov til at købe en ny
telefon til kampagnepris, hvis de altså binder sig for yderligere 6 måneder
hos dem (kan ikke lige huske om man også skulle have været kunde der i 6
måneder inden man kan gøre det), man skal bare spørge pænt. Med papiret
kunne man bare gøre det, nu skal man lige spørge først.

/flemming

Fra : Tom Nielsen

Dato : 01-08-01 22:09

tjek sonofon.dk

Der er ikke noget med at spørge pænt - har du været kunde i 6mnd, kan du
købe til kampagnepris (ligesom alle andre :)