In news:4aa1817d$0$290$14726298@news.sunsite.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:
> In news:4aa0f33d$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Jørgen Gerdorf <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> typed:
>> Jeg bruger Windows Vista Home Premium.
>>
>> Mit problem er at jeg ikke kan (finde ud af at) oprette en
>> kontaktpersongruppe i Windows Mail ;o(
>>
>> Iflg. Help-funktionen i Windows Mail skal jeg bare klikke "..på Ny
>> kontaktpersongruppe på værktøjslinjen", men jeg finder ikke nogen
>> menu/ikon der hedder sådan!
>>
>> På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser",
>> Visninger" og "Brænd".
>>
>> Hvad gør jeg?
>>
>> Mvh.
>> Jørgen Gerdorf
>
> Jeg kan heller ikke finde nogen knap der hedder kontaktpersoner her.
> Jeg går altid en lille omvej, d.v.s. jeg går til indbakken og trykker
> på opret ny meddelelse. Derfter trykker jeg der hvor der står "til"
> så kommer kontaktpersonerne frem, og så kan man trykke på knappen "ny
> kontaktperson". Det lyder fjollet, men det er den eneste måde jeg kan
> oprette nye kontaktpersoner på.
Nu fandt jeg ud af det. Man skal stå i indbakken og trykke på
kontaktpersoner i menulinien, så står der i menulinien "ny kontaktperson" og
"ny kontaktpersongruppe", og så skulle den vist være der.
Jeg synes at mange ting var nemmere i XP, hvor man havde Outlook Express.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats