Tele Danmark Internet Erhverv
Fra : Svante Vinther

Dato : 01-08-01 04:46

Hej xdsl gruppe.

Jeg vil til at sammenligne ADSL/BB/Whatever priser, men hvad er det lige
TeleDK erhvervs hjemmeside hedder. Jeg kan simpelthen ikke huske det, og
ikke finde den via opasia/søgemaskiner! De har seriøst brug for noget
branding!

M.v.h. Svante

Fra : FH

Dato : 01-08-01 05:39

On 01 Aug 2001 03:45:37 GMT, Svante Vinther <yeah@right.com> wrote:

>Hej xdsl gruppe.

Hej

Det skulle vel ikke være : http://www.zillion.dk/, du tænker på?

--
Flemming H.
[remove 2 spaces in mail)

Fra : Peter

Dato : 01-08-01 05:42

"Svante Vinther" skrev

> hvad er det lige TeleDK erhvervs hjemmeside hedder.

Hvis du virkelig mener TDC Tele Danmark Erhverv:
http://www.teledanmark.dk/erhverv
ADSL-priser se http://www.teledanmark.dk/menu/nm0669.htm

Hvis du i stedet mener TDC Internet Erhverv, også kaldet Zillion:
http://www.zillion.dk
ADSL-priser se http://www.zillion.dk/produkter/access/priser.html

Priserne lader i øvrigt til at være ens for tilsvarende produkter fra
TDC Tele Danmark A/S og TDC Internet A/S.